Akkorder til "Juncker - Mogens Og Karen"
Fra : Rune Jensen

Dato : 27-08-04 18:47

Nogen der kan hjælpe mig med subj. ?

Venlig hilsen
Rune Jensen

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 29-08-04 23:38

> Nogen der kan hjælpe mig med subj. ?

Her er mit bud.. Det er muligt det er helt i skoven, men så post gerne de
rettelse du finder. Akkordernes "placering" over teksten kan du ikke regne
med, men lyt dig frem. Den er ikke så vild svær. Der mangler muligvis en
akkord efter em i omkvædet, men jeg kan ikke helt hører hvad det skal være.

God fornøjelse.

/Troels

Juncker - Mogens og Karen

Capo i 4. bånd

C am
Vi har nåletræer i stedet for pigtråd
G F
Vi har giftige bær og en lukket dør
C am
Vi har levende lys der tager livet fra dig
G F
En sindssyg hund bag forhavens hegn

C am
C am
Sidste år så sent som i går
G F
For første gang i 14 år
C am
Danser vi en sjælden dans
G F
Det er sjovt som tiden går

F G em
Vi hedder Mogens og vi hedder Karen
em
Vi bor lidt længere nede af vejen
F G C
Dig har vi aldrig fået hilst på
Du kunne nemt
G C
Du kunne let komme for tæt på

C am
C am
Livet triller på larvefødder
G F
Og alt det sure bliver sødere
C am
Åh ja vi synker
G F
I vådt brød... der bliver blødere

[...]

Hvordan verden går i stå
am
Hvordan alle bliver så små

Når vi tier ting ihjel
Kan vi se dem gå igen
am
Men når vi snakker ting ihjel
Går de ligesom i sig selv

Fra : Rune Jensen

Dato : 30-08-04 17:27

Troels Lund Laursen wrote:

> [...]
> akkord efter em i omkvædet, men jeg kan ikke helt hører hvad det skal være.

Mange tak skal du have. Jeg prøver lidt frem og tilbage

Rune Jensen

Fra : -V-

Dato : 31-08-04 11:33

Rune Jensen wrote:

> Mange tak skal du have. Jeg prøver lidt frem og tilbage

Hvis du har brug for selve nummeret, så ligger jeg inde med nogle
promoudgaver af singlen, som du hjertens gerne må få et eksemplar af.

Let me know.

-V-

Fra : Rune Jensen

Dato : 31-08-04 12:47

-V- wrote:

> Hvis du har brug for selve nummeret, så ligger jeg inde med nogle
> promoudgaver af singlen, som du hjertens gerne må få et eksemplar af.
>
> Let me know.
>

> -V-

Mange tak, men ellers tak. Har den selv. Men det var da et godt tilbud
må man sige :)

Rune Jensen