Hvad skal I spise iaften?
Fra : Elscorpio

Dato : 27-08-04 18:45

Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Fra : F.B. [3000]

Dato : 27-08-04 19:05

Elscorpio wrote:
> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
> bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Marineret kylling stegt i en Weber.
Aspargeskartofler
Coleslaw

Drikkelse: Dark øl.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *nospam*

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 27-08-04 19:33

Elscorpio skrev:

> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry
> med ris og bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Kærnemælk med blåbær og hørfrø...

--
Klaus Alexander Seistrup · Copenhagen · Denmark
http://www.magnetic-ink.dk/ · http://www.pnx.dk/

Fra : hedegaard

Dato : 27-08-04 19:42

Pandekager med syltetøj, sukker og is... Ungerne har talt!!!

Fra : Peter Westh

Dato : 27-08-04 20:08

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
> bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Pizza Quatro Formaggio (Mascarpone, Mozarella, Gorgonzola, Pecorino).

- nede fra Costa Esmeralda, Østerbrogade 132

/P

Fra : Klumse

Dato : 28-08-04 09:25

vi skal have helstægt pattegris, salat og fløde karftofle

kh Anita

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-08-04 20:27

Elscorpio wrote:
> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
> bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Sandwich med karry dressing, kalkunkød i skiver, bacon, salat, agurk,
tomat, salt og peber..

Drikkelse: en kold corona med en skive lime i..

Mikael

Fra : Torben

Dato : 27-08-04 20:40

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
> bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Svinemørbrad - jeg tillader mig lige at smide opskriften:

Brun mørbraden i lidt olie og lidt hvidløg - ca. 5-8 minutter (gem væden).
Tag mørbraden ud og skær den i ca. 1 cm. tykker skiver. "Saml" mørbraden
igen i et ovnfast fad.

"Væden" hældes i en gryde med champignon, ½ liter fløde og smages til med
salt, peber, paprika.

Læg flåede tomater rundt om mørbraden, og hæld sovsen ved.

Til sidst lægges der nogle gode skiver bacon over mørbraden, og hele
herligheden stilles i ovnen indtil bacon'en bobler.

Servers med ris og kraftig rødvin - smager fantastisk.
Velbekomme

mvh
Torben

Fra : Ole Larsen

Dato : 27-08-04 21:10

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
> bl. grøntsager til + noget juice eller cola light
Ja, det er umådeligt interessant. Lige som når nogen siger: "Jeg går lige ud
og tisser".
Og så kan man jo overveje om boller i karry med ris er en "god gammel Dansk"
ret.

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

---

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 27-08-04 22:29

"Holger" brød fra Kvickly (kan anbefales, er uden hvede og gær,. men smager
forrygende godt) med røget makrel, grøn øko.peber og et par rå æggeblommer
(fra egne høns) og et glas Pepsi Max

Hilsen Heidi, der senere snuppede et Limnos flûtes (Kvicklys igen) med en
lækker skæreost fra Thiese og en kop kaffe mere (pulver, økologisk fra Coop
*slurp* dén er god)
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Dorte Klerke

Dato : 27-08-04 22:36

Blækspruttesalat: frisk blæksprutte marineret i ingefær, hvidløg, chili,
citronsaft, olivenolie, salt og stegt ;) og blandet med salt, tomat, gul og
rød peber, agurk og dertil dressing (hvidløgs-)

Dorte

Fra : JHR

Dato : 28-08-04 03:54

De Cecco (meget vigtigt ) Spaghetti med en sovs af langsomt stegte øko
løg, squash, soltørrede tomater, friske tomater, og masser af Ancho chili,
dertil et par kilo (lettere overdrivelse) FRISKrevet Parmesan.... Uhm!

Mvh
Jeppe.

Fra : Nette

Dato : 28-08-04 08:37

"Elscorpio" skrev i

> Her bliver det en god gang godt gammel dansk Boller i Karry med ris og
> bl. grøntsager til + noget juice eller cola light

Vi fik porresuppe m. flutes og sågar rigtig usunde chips til.
Senere stod den på kage og slik.
( Vores familiehyggeaften).

I dag, lørdag, skal vi have hjemmelavet pizza med pølserester, bønner,
ananas, pebre og hvidløg dertil salat.

Nette

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 28-08-04 11:48

Vi fik "Pernille's bagt pasta med ostesovs, medister og grønne bønner"

Kog riglig pasta, gerne spaghetti i godt saltet vand, skyld hurtigt i koldt
vand, og læg pasta, kogt medister i skiver og grønne dampet bønner, skåret i
1 cm lange stykker, lagvis i et ildfastfad.

Lav en portion hvid sovs, smag til med salt, hvid peber og muskatnød, og
bland et par håndfulde revet emmentaler ost i.

Hæld sovsen over pastaen drys lidt ekstra ost oven på og bag en lille time
ved 150-175 grader........... giv evt. 10 min på 200 grader til sidst for
lige at få osten gylden.

Serveret med grøn salat og kold øl.

VH Pernille

Fra : Splinten

Dato : 28-08-04 13:06

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved 150-175 grader........... giv evt. 10 min på 200 grader til sidst for

Pernille -Er din opskrift en Joke ??

Kogt pasta.... Kogt ostesovs..... Kogte (dampede) bønner og så derefter en
time i ovnen ?

Man må undres over hvad folk finder på at skrive i en nyhedsgruppe.....

Splinten