Stegning på Weber
Fra : margit

Dato : 27-08-04 17:17

Får man ordentlig sprøde svær på flæskestegen?
Skal den stege lige så længe som i ovnen?
Skal stegen ligge på risten med bakke under?

Mvh Margit (som ønsker sig en kogebog om grilning)

Fra : Ralph

Dato : 27-08-04 23:32

"margit" <saaj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Får man ordentlig sprøde svær på flæskestegen?

JA, i ovn starter JEG med svær i vand, i Weber få minutter med direkte
varme- sværen nedad.

> Skal den stege lige så længe som i ovnen?

KOmmer an på webertemp. MIN ligger normalt på 250 gr. så der skal der skal
den IKKE have så lang tid som i ovn.

> Skal stegen ligge på risten med bakke under?

ja.

--
venligst
Ralph

Fra : margit

Dato : 28-08-04 16:19

Mange tak

Margit

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-08-04 08:55

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "margit" <saaj@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> JA, i ovn starter JEG med svær i vand, i Weber få minutter med direkte
> varme- sværen nedad.

Starter med det med sværene nedad ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop