Hvor skal vi rejse til - unge mennesker..
Fra : Tp

Dato : 27-08-04 16:25

Hej.

Hvor sker der noget for unge mennesker på denne tid. Jeg mener Alanya,
Kreta, Kos, Rohdos eller hvor ?

Jeg ved at der sker noget i Alanya og på Kreta f.eks. men er sesonen for
hvornår der er åbent på diskotekerne osv. og der sker noget ved at være slut
eller forsætter den lidt endnu.. da de nogle steder i europa har sommerferie
på et andet tidspukt ?

Alle oplysninger er velkomme..

Mvh Tim

Fra : Martin Sand.

Dato : 27-08-04 18:46

Tp wrote:
> [...]
> at være slut eller forsætter den lidt endnu.. da de nogle steder i
> europa har sommerferie på et andet tidspukt ?

Jeg har da været på Kreta i de 2 første uger af september tidlilgere, og der
var da fuld knald på diskotekerne. Også en masse mennesker. Men heldigvis
ikke helt så varmt som om højsommeren. Men det var vist mest folk i midten
af 20'erne og opefter der var med flyet, når jeg tænker tilbage. De
studerende er jo i gang med uddannelserne og så'n...

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : tomov

Dato : 27-08-04 21:38

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Men det var vist mest folk i midten af 20'erne og opefter der var med
flyet, når jeg tænker tilbage.

Nårh! - var de SÅ gamle? Så må vi hellere blive hjemme og læse.....

Tom

Fra : Jacob E.

Dato : 27-08-04 22:37

Tp wrote:
> Hej.
>
> Hvor sker der noget for unge mennesker på denne tid. Jeg mener Alanya,
> Kreta, Kos, Rohdos eller hvor ?

Sunny Beach, Bulgarien (se evt. tråd andetsteds).

Masser af unge, knald på 24/7 OG.... Halvt så billigt som de andre steder

Mvh Jacob E.

Fra : Tp

Dato : 28-08-04 11:51

Ja ved godt at der er gang i den på SunnyBeach. Men tror bare sesonen er ved
at være slut der nu. Både med hensyn til vejret og rejseselskaberne. Nogle
flyver ikke dertil mere mens andre snart slutter. Ellers helt sikkert er
godt og billigt sted.

Nogle der har erfaringer med nattelivet i Tyrkiet på denne årstid. ?

Mvh Tim