Hvilken benz skal jeg hælde på? (Virago fr~
Fra : Jimmi

Dato : 27-08-04 09:09

Jeg har lige erhvervet mig en Virago 1000 fra '84, men glemte lige at høre
sælger hvad den kører på, 95 blyfri, eller skal der mon blytilsætning i?

/Jimmi
Virago 1000 '84

Fra : Ole Hansen

Dato : 27-08-04 10:13

"Jimmi" <jimmiFJERN@DETTEklud.dk> writes:

> Jeg har lige erhvervet mig en Virago 1000 fra '84, men glemte lige at høre
> sælger hvad den kører på, 95 blyfri, eller skal der mon blytilsætning i?

Blytilsætning? Du må være tosset! :) 92 Blyfri skulle være helt fint
til så'en Virago.. Japanerne har kørt uden bly siden en gang i
70'erne..

--
Ole Hansen

Fra : Jimmi

Dato : 27-08-04 12:09

Ja lidt tosset er man vel altid
Tak for info!

/Jimmi

Fra : Peter

Dato : 21-09-04 21:04

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Blytilsætning? Du må være tosset! :) 92 Blyfri skulle være helt fint
> til så'en Virago.. Japanerne har kørt uden bly siden en gang i
> 70'erne..

Jeg har netop købt en Honda CB350F fra 1974 og sælger siger at der skal
blyholdig benzin på.... Hvad er din/jeres holdning ? Kan jeg bare fylde
blyfri på ?

Hilsen Peter

Fra : Futte & Co.

Dato : 22-09-04 13:41

"Peter" <FJERNESp_dahl@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg har netop købt en Honda CB350F fra 1974 og sælger siger at der skal
> blyholdig benzin på.... Hvad er din/jeres holdning ? Kan jeg bare fylde

Hej Peter

Min kører fint på blyfri 95. De cykler der , siden starten af 70'erne, er
solgt
på det amerikanske marked, er beregnet til blyfri.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975