Spyball alarm
Fra : Peter Wolff

Dato : 26-08-04 18:33

Hej NG

Følger der normalt ikke et diagram med til en spyball alarm?

Jeg kiggede kassen igennem og kunne kun finde en manual + samt kort med
kode.

>:-I

Wolff

Fra : Jo

Dato : 26-08-04 19:06

"Peter Wolff" <peterwolff@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Følger der normalt ikke et diagram med til en spyball alarm?
>
> Jeg kiggede kassen igennem og kunne kun finde en manual + samt kort med

Hvis du kan kigge igennem kassen, så er der nok hul i den...

Jo.

Fra : Peter Wolff

Dato : 26-08-04 20:01

Øhh tak - Smart R¤V!

Fra : Allan Bojesen

Dato : 26-08-04 20:12

Peter Wolff wrote:
> Hej NG
>
> Følger der normalt ikke et diagram med til en spyball alarm?
>
> Jeg kiggede kassen igennem og kunne kun finde en manual + samt kort med
> kode.

Hvis du er til svensk er der en installationsvejledning til
forskellige modeller her http://www.m-sjoberg-ab.se/spyball.htm

Allan Bojesen

Fra : Peter Wolff

Dato : 26-08-04 20:16

Tusind tak for hjælpen - Svensk er lige mig :-/

Wolff

Fra : ptheo

Dato : 26-08-04 20:18

Prøv hos importøren (den røver) http://www.lpas.dk/support_manualer.htm

Spyball koster det dobelte af det en tilsvarende alarm koster i Tyskland
............det er røvri

Fra : Peter Wolff

Dato : 26-08-04 20:44

Den gav rigtig bonus!

Wolff

Fra : Jens U

Dato : 29-08-04 23:03

ptheo skrev ...

> Spyball koster det dobelte af det en tilsvarende alarm koster i Tyskland
> ...........det er røvri

Ja, og så er de ikke engang vandtætte

--
Hilsen Jens, HONDA Revere