Outlook2000
Fra : Steen Hjorth

Dato : 26-08-04 13:04

Jeg har problemer med at få importeret og eksporteret kontaktlisten i
outlook2000 over til adressebogen osse i outlook.

Default er adressebogen den der bruges til at sende post, men alle
kontaktpersonerne ligger i kontakpersoner.... Kan ikke flytte dem over..

Hjælp ?? Anyone ?

Pft
Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-04 21:27

Steen Hjorth wrote:
> Default er adressebogen den der bruges til at sende post, men alle
> kontaktpersonerne ligger i kontakpersoner.... Kan ikke flytte dem
> over..
> Hjælp ?? Anyone ?

Nu har jeg ikke en Outlook 2000 - så jeg er ikke sikker på det.

Men jeg kan give et tip til, hvor man gør det i Outlook XP - MÅSKE er du så
heldig, at det er noget i samme stil

Gå i egenskaber for kontaktpersoner - og vælge at kontakpersoner skal bruges
som adressekartotek.

Gå i egenskaber for adressekartotek - og vælg at den først skal tage fra
kontaktpersoner...

Det ville virke i XP - jeg ved ikke om det er noget lignende i 2000 ?

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-08-04 21:35

Jan Vestergaard wrote:
> du så heldig, at det er noget i samme stil

Argh - jeg kører jo Outlook 2003 - så det er der, at det virker - men mener
at det var det samme i XP - men jeg kan ikke huske om det også var det 2000
?