Trodsig efterårs-is på Langelinie idag?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-04 11:25

Halløj,

DMI lover opklaring senere på dagen, så jeg tænkte om der måske var nogen
der var friske på at mødes ude på langelinie i aften ved 19-tiden til en
is eller en kop kaffe?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o - nu med lyd!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-04 11:26

Tony Lorentzen wrote:
> DMI lover opklaring senere på dagen, så jeg tænkte om der måske var nogen
> der var friske på at mødes ude på langelinie i aften ved 19-tiden til en
> is eller en kop kaffe?

Så skide vær mæ' det.. men hvad med kl. 18:30 istedet ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-08-04 14:15

Hans Joergensen wrote:

> Så skide vær mæ' det.. men hvad med kl. 18:30 istedet ?

Jeg er ikke helt sikker på at jeg når frem til kl. 18.30 - men jeg skal
gøre mit bedste. Regn dog nærmere med kl. 19 (altså ikke regn - men
regn... )

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-04 14:39

Tony Lorentzen wrote:
> Jeg er ikke helt sikker på at jeg når frem til kl. 18.30 - men jeg skal
> gøre mit bedste. Regn dog nærmere med kl. 19 (altså ikke regn - men
> regn... )

Ah, jeg kan faktisk også først kl. 19 har jeg lige opdaget... jeg
vil gerne lige ind forbi Rådhuspladsen først

// Hans - Nu med vidvinkel-optik.
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking