Manglene lyst eller er det mig?!???
Fra : Jackster

Dato : 09-05-01 11:00

Hej DSS

Jeg er en ung fyr fra 1977 og har en kæreste fra 1980.

Vi er begge glade for hinanden og har en god hverdag sammen*G*

Jeg har "næsten" altid lyst til sex, MEN min kæreste har ikke særlig tit
lyst til sex. Der kan være et par dage hvor hun har lyst, men så kan der går
flere dage også mere end en uge eller to. Dette er selvføldig ikke mens hun
har hendes periode. :(

Jeg nusser hende og massere hende, men dog ikke i direkte forventning om
sex. Jeg har en del lyst til sex med hende, da hun jo er for lækker! *GGG*
:))

Det er heller ikke fordi hun ikke får orgame(måske fake), men kan det være
mig? Vi har snart været kærester i et år og jeg syndes sex er sjovt og
dejligt med min kæreste. Der går bare laaang tid imellem eller er det bare
mig?????

Min kæreste har ikke det store lyst til at snakke om sex og har heller
aldrig prøvet onani alene. Det er for ulækkert.....

Hun er tilfreds hvis hun kan blive nusset på ryggen og holdt lidt om. Dette
er også helt fint med mig, men lidt sex ville heller ikke være så skide....

/WhatToDo

ps. hvordan kan man se om det er fake orgamse?
pps. Hvilken stillinger er gode til g-punkts?

Fra : Bof

Dato : 09-05-01 11:59

> Jeg er en ung fyr fra 1977 og har en kæreste fra 1980.

me too

> [...]
> flere dage også mere end en uge eller to.
> Jeg nusser hende og massere hende, men dog ikke i direkte forventning om

kender det, har samme problem. Sådan er der åbentbart nogen piger der er!

> [...]
> mig? Vi har snart været kærester i et år og jeg syndes sex er sjovt og
> dejligt med min kæreste. Der går bare laaang tid imellem eller er det bare

Jeg vil også mene der er i overkanten med flere uger. Men når lysten så
kommer, er det så meget voldsomt?

> Min kæreste har ikke det store lyst til at snakke om sex og har heller
aldrig prøvet onani alene. Det er for ulækkert.....

Det må da være en fejl i opdragelsen *S*
Hvis jeg var psykolog ville jeg nok sige at det hænger sammen med en
"underudviklet" personlig seksualitet (av, den får jeg nok på puklen for)
Jeg har i hvert flad erfaring med at onanerende piger er mere seksuelt
aktive.

> Hun er tilfreds hvis hun kan blive nusset på ryggen og holdt lidt om.

Det har nok noget med tryghed at gøre. Er du sikker på hun ikke føler at du
lægger op til "noget" hele tiden? Jeg ved godt det er svært at lade være med
at gi numsen et klem når man nu alligevel er på den side *S*.

men ellers kan jeg kun anbefale at du bruge måske flere dage på at varme
hende op. masser af komplimenter, flirten mm. vær lidt romantisk, nøjes med
kys i starten, optrap angrebet efter en dags tid eller 2 osv.
når du så har fået hende varmet op, så må du holde ilden ved lige.
Sex er som stoffer, jo mere man får, jo mere vil man ha!
men lad endelig være med at gå for hårdt til værks!

> ps. hvordan kan man se om det er fake orgamse?

æhh, her skal jeg ha lidt hjælp. Men jeg mener et sikkert tegn er hvis hun
ejakulere. (findes vist en tråd herom længere nede) Jeg har vist læst et
eller andet sted at ejakulation ikke kan fakes (teknisk set kan hun vel
tisse, men det ska da hurtig kunne afsløres).
Vær dog lige opmærksom på at hun sagtens kan få orgasme uden at ejakulere,
så lad være med at anklage hende for noget!

> pps. Hvilken stillinger er gode til g-punkts?

æhh, tøser hjælp!
men jeg mener at have hørt at ridning skulle være en sund
sport!

håber det ku bruges

Fra : Jackster

Dato : 09-05-01 12:11

Bof skrev:
> Jeg vil også mene der er i overkanten med flere uger. Men når lysten så
> kommer, er det så meget voldsomt?

Det er gerne når hun lige har haft sin "periode" :) hun har lyst, men så
efter et par eller lidt mere. Så er den væk igen i laaaaaaang tid!

> [...]
med
>at gi numsen et klem når man nu alligevel er på den side *S*.

Nu er det faktisk sådan at hun elsker at blive nusset på numsen... :)
Jeg vil sige at jeg prøver at lade være med at lægge på til noget! ! ! jeg
prøver virkelig.
Men nogen gange kan jeg ikke lade være *s*!!!

Til mit første indlæg kan jeg også tilføje at hun faktisk kun har lagt op
til sex 1 måske 2 gang mens vi har været kærester. Dog med en undtagelse når
hun er i byen og får lidt at drikke også kommer hjem sent om natte, har hun
også lyst. Så nogle gange ønsker jeg at hun tager i by, for så får jeg sex
*SSS*! ps. dette er også stoppet på det sidste
: (((

/WhatToDo

Fra : Tomas O.

Dato : 08-06-01 14:08

"Bof" <BO3423@ehs.dk> skrev i en meddelelse news:3af92308@news.ehs.dk...

Jeg kan kun citere FreYa

"Jeg kan kun drage den konklusion, at det slet ikke drejer sig om
graden af seksualisering af drenge vs. piger, men snarere at pigers
seksualitet stadig forbindes med en langt større grad af skam end
drenges. At drenges seksualitet er naturlig og uskyldig, mens pigers
stadigvæk er tabubelagt."

Så fik I den!

Hilsen
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 08-06-01 15:01

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> seksualitet stadig forbindes med en langt større grad af skam end
> drenges. At drenges seksualitet er naturlig og uskyldig, mens pigers

Hvad svarer du egentlig på Tomas?

> Så fik I den!

Tjah, men er det relevant bare sådan ud af kontekst? hehe

> Hilsen
> Tomas O.

Welcome back og tak for sidst

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 08-06-01 15:45

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse news:9S4U6.54$rs4.3339@news010.worldonline.dk...
SNIP
> Hvad svarer du egentlig på Tomas?

Og selv tak

Hilsen
Tomas O.

Fra : FreYa

Dato : 08-06-01 16:28

Fri, 8 Jun 2001 16:01:17 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "John
Sahl" <webmaster@mandezonen.dk>:

>Tjah, men er det relevant bare sådan ud af kontekst? hehe

Ja, selvfølgelig er det da det! Det er altid relevant at citere moi,
kontekst eller ej, og det må du godt citere mig for ;)

>Welcome back og tak for sidst

Også hjerteligt velkommen tilbage, herfra.

Off-topic-futski? Yes.
--
Freya

Fra : Trevor Goodchild

Dato : 09-05-01 13:21

Hej Jackster... ville lige kommentere dit indlæg

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote in message
> Hej DSS
>
> Jeg er en ung fyr fra 1977 og har en kæreste fra 1980.

Ozze der omkring...

> [...]
går
> flere dage også mere end en uge eller to. Dette er selvføldig ikke mens

I mit forhold kan der ozze gå 1 til 2 uger, så det skal du sq ikke være så
ked af.. det er vist meget normalt
Jeg har dog oplevet at hun bliver meget sex lysten, når hun har periode.. Og
lad mig sige det med det samme.. sex i den periode er sq bare for dajligt.
Det kan godt være at man anser det for ulækkert, men det er kun første gang
(Kunne evnt. bruge gummi . Det føles på en helt anden , dajlig måde ...
må prøves *gg*.. Det er kun hvis hun har meget blødning, at vi ikke begriber
oz på hinanden.

> [...]
> :))
>
> Det er heller ikke fordi hun ikke får orgame(måske fake), men kan det være

At hun får orgasme er i vores forhold meget vigtigt for mig.. Vi har
opbygget en tillid til hinanden, og hvis hun ikke kommer plejer hun at sige
det til mig.

>Vi har snart været kærester i et år og jeg syndes sex er sjovt og
> dejligt med min kæreste. Der går bare laaang tid imellem eller er det bare
> mig?????

Tror bare det er dig... Jeg føler at jeg lige skal huske hvordan man gør,
hvergang vi elsker

> Min kæreste har ikke det store lyst til at snakke om sex og har heller
> aldrig prøvet onani alene. Det er for ulækkert.....

Prøv at forslå hende en erotisk massage, hvor du ikke tænker på dine egne
behov.. Det har jeg haft go erfaring med ... At det så endte med at jeg
havde sex med hende, var jo bare en side gevinst.

> Hun er tilfreds hvis hun kan blive nusset på ryggen og holdt lidt om.
Dette
> er også helt fint med mig, men lidt sex ville heller ikke være så
skide....

Min kærste vil ozze nusses, og det skal der jo også være plads til.. Ser
lidt sådan på det... Du nusser hende i 100% og får 10% af det du vil have...
Hvis jeg har ustyrlig lyst til sex, visker jeg frækket til hende, hvad jeg
har lyst til at gøre ved hende. Det kan til tider give bonus. om hun så
giver dig et blow job, eller hjælper dig med at komme... det er jo bare
dajligt... du kan jo spørge om hun har lyst til at glæde dig, nu når hun
ikke selv har lyst..

> /WhatToDo
>
> ps. hvordan kan man se om det er fake orgamse?

Min kæreste har skede sammentrækninger... Ved orgasmer ... *uhhmmm*
dajligt...

> pps. Hvilken stillinger er gode til g-punkts?

bagfra.. med en hånder der massere hendes klit,,

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-05-01 21:55

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote in message
> Hej DSS

hejas og velkommen til*S*

> Jeg er en ung fyr fra 1977 og har en kæreste fra 1980.

puuuh jeg føler mig gammel*G*

> Min kæreste har ikke det store lyst til at snakke om sex og har heller
> aldrig prøvet onani alene. Det er for ulækkert.....

IMO kan det både være et "manglende led i hendes opdragelse" og det kan
være uvidenhed..... at hun mener det gør "pæne" piger ikke... har selv
en lillesøster på 22 der har det på samme måde.... man kan jo kun håbe
det går over med tiden... når de finder ud af hvor dejligt det er at
kende sin egen krop

> ps. hvordan kan man se om det er fake orgamse?

den er svær.... langt de fleste piger har en eller anden form for
skedesammentrækninger når de kommer... ( i min beskedne erfaring*G*)så
med mindre man selv kommer i det samme så burde det være til at mærke
med en smule koncentration.... ellers tror jeg det er ret nemt at
fake.... personligt gider je gikke... det gør IMO sex til et egotrip for
manden.... hvilket er unødvendigt... for mig kan sex være mindst lige så
dejligt og frækt uden orgasme som med...

> pps. Hvilken stillinger er gode til g-punkts?

hmmm.... ridende ( hvor man skubber/presser klitten frem og tilbage hen
over partnerens skamben)
bagfra med et par fingre på klitten ( som tidligere nævnt)
kvinden liggende på maven og manden trænger ind bagfra/oppefra.. kanman
snige sig til at massere klitten er den en sikker vinder ( hviertfald
her i huset*G*)
og sidst men ikke mindst "kom her" bevægelsen med et par fingre frem
imod maven med en tunge på klitten*G*
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : John Sahl

Dato : 10-05-01 09:08

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> puuuh jeg føler mig gammel*G*

Det er du da slet ikke, du er da en slank og smækker ung sild der vimser
rundt lige nu i en fræk kort lille kjole i det gode vejr

> [...]
> manden.... hvilket er unødvendigt... for mig kan sex være mindst lige så
> dejligt og frækt uden orgasme som med...

Enig

> hmmm.... ridende ( hvor man skubber/presser klitten frem og tilbage hen
> over partnerens skamben)

mmmm og med en god udsigt for manden som en bonus..

> [...]
> kvinden liggende på maven og manden trænger ind bagfra/oppefra.. kanman
> snige sig til at massere klitten er den en sikker vinder ( hviertfald

Du behøver da ikke snige dig til det *GF*

> og sidst men ikke mindst "kom her" bevægelsen med et par fingre frem
> imod maven med en tunge på klitten*G*

Puha, jeg glæder mig til at komme hjem (Vi ses i aften *SF*)

Knuz John

"Der nød turen ind på arbejde med alle de letpåklædte piger her til morgen"

Fra : Bettina

Dato : 16-05-01 09:02

> Min kæreste har ikke det store lyst til at snakke om sex og har heller
> aldrig prøvet onani alene. Det er for ulækkert.....

Hej
det lyder rigtig rigtig meget som min mand og jeg...jeg har næsten
samme
problem..dvs det er mig der ikke har ret meget lyst i forhold til ham.
Jeg vil bare sige : PAS PÅ!
hvis hun synes det er ulækkert at onanere, er der noget galt. Jeg har
selv
et mærkeligt forhold til sex og er igang med at læse en bog jeg
selvfølgelig
ikke kan huske hvad hedder.
Men pointen i bogen er, at din kæreste formentlig har et akavet
forhold til
sex: det er ikke noget man taler om, og det at have lyst er noget
ulækkert,
pinligt og ikke kvindeligt.
At du så samtidig står og ånder hende i nakken bliver det afjort
ikke bedre
af (sådan har jeg det i hvert fald engang imellem). Hun vil
lynhurtigt føle
sig presset.
Så i bund og grund handler det om, at hun skal kunne føle sig 100% =
tryg i
alt hvad I foretager jer af sexuelle ting.
Noget af det værste jeg ved er, når min mand vil tale om hvad vi
lige har
lavet efter en god gang sex (jeg kan vældig godt li sex, men tager
sjældent
initiativet, da det ikke er noget jeg tænker ret meget på - det er
"forbudt"). Lad være med det! hvis hun endelig slipper sine
hæmninger og
nyder sex, er det ikke ensbetydende med at hun er "fri" nok til at
kunne
tale om det. At hun ikke tager initiativ er ikke nødvendigvis
ensbetydende
med at hun ikke har lyst, det er bare ikke "tilladt" for hende at have
lyst.
puhha, det er dælme svært at forklare, men pointen er, at du skal
gå meget
langsomt frem og ikke forsøge på 2 måneder at gøre hende lige
så frigjort
som du selv er.

held og lykke
(jeg håber ikke det tager modet fra mig, men min mand har arbejdet på sagen
i nu 3 år og vi er kun nået ganske lidt længere frem).