Dance-version af "The second you sleep"
Fra : Martin

Dato : 26-08-04 10:04

Hej!

Jeg hørte forleden en dance-version af Saybia-hittet "The second you sleep".
Det var en kvinde der sang. Nogen der ved, hvad kunstneren hedder?

Mvh

Martin

Fra : Stig Sørensen

Dato : 26-08-04 14:23

On Thu, 26 Aug 2004 11:04:26 +0200, Martin wrote:

> Hej!
>
> Jeg hørte forleden en dance-version af Saybia-hittet "The second you sleep".
> Det var en kvinde der sang. Nogen der ved, hvad kunstneren hedder?

'Tess'

Fra : N. Christensen

Dato : 26-08-04 14:47

> 'Tess'

Tess - Second You Sleep (I Stay To Watch)

Den har været fremme længe i Sverige. Tvivler på de overhoveder kender
Saybias version derovre.

Men i mine øre også 10x federe end Saybias version. Men sådan er der jo
forskel på folk :)

Tess var i øvrigt sangerinde i La Cream, hvis nogen kan huske dem?

http://www.tess.nu/
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,508316,00.html

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 26-08-04 14:59

"N. Christensen" <ic3@er4ic3.dk> wrote in message

> [...]
> Saybias version derovre.
>
> Men i mine øre også 10x federe end Saybias version. Men sådan er der jo

Blasfemi!

Fra : Martin

Dato : 26-08-04 15:59

Tak for det - synes de to versioner har hver deres charme...

Mvh

Martin

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-08-04 23:37

> [...]
>
> --
>
> Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte

Blasfemi!!!
Død over techno remakes...
Undskyld jeg blir så passionistisk...
De bringer bare ikke andet end ødelæggelse...