Re. Dr. Atkins
Fra : Jynis

Dato : 26-08-04 09:50

Jeg har også købt "bogen" , men har et problem. Hvor køber man Atkins bake
mix eller hvad bruger jeg i stedet og hvor kan produkterne købes. Jeg vil
starte på Atkins på mandag, så hjælp min lige med at komme rigtig igang, så
er i meget søde.
Jeg skal / vil gerne tabe 30 kg. Så starten er nok meget vigtig.
Mvh. Jytte

Fra : Anette

Dato : 26-08-04 10:18

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> er i meget søde.
> Jeg skal / vil gerne tabe 30 kg. Så starten er nok meget vigtig.

Drop alle de der mystiske produkter, og hold dig til rigtig mad inden for
reglerne. Atkins' produkter skal du vist stadig bestille udenlands, og de er
slet ikke nødvendige.... de blev vist mest opfundet for at sætte mere gang i
hans pengemaskine....

Prøv i hvert fald de 14 dage med kød, ost, salat, æg osv. og se hvordan det
går!

Anette (selv 30 kg lettere takket være low carb)

Fra : JH

Dato : 26-08-04 10:24

Jynis wrote:
> [...]
> er i meget søde.
> Jeg skal / vil gerne tabe 30 kg. Så starten er nok meget vigtig.

Rene Hjort (som er meget aktiv i gruppen)
sælger lav kulhydrat produkter:
http://www.lowcarb.dk/html/english/home.html

Vh JH

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-08-04 10:56

[Jynis | Thu, 26 Aug 2004 10:49:41 +0200]

> [...]
>starte på Atkins på mandag, så hjælp min lige med at komme rigtig igang, så

Tillad mig at være lidt kynisk :)

Atkins findes ikke til salg i Danmark, men du har faktisk ikke brug for
Atkins- eller andre lignende produkter (heraf mit firmas) for at starte på
din diet. Atkins dieten kan hvile i sig selv og der er massere af lækre
ting du kan lave alligevel...

Når du trænger til lidt sødt kan en sukkerfrit bolche måske virke, og når du
så føler dig lidt fortrolig med hele dieten, kan du begynde at kigge på
nettet efter gode opskrifter til din diet.

Når du savner sødemidler, vil jeg anbefale f.eks. Atwel og Flydende Sød.

F.eks. med Atwel, lidt smør, æg, citronskal og mandelmel kan du lave en
vidunderlig sandkage.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jynis

Dato : 26-08-04 16:48

> [...]
>
> Når du savner sødemidler, vil jeg anbefale f.eks. Atwel og Flydende Sød.
>
> F.eks. med Atwel, lidt smør, æg, citronskal og mandelmel kan du lave en

Tak for svarene , men hvor kan jeg købe mandelmel? Jeg synes aldrig at have
set det nogen steder.
Mvh Jytte

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-08-04 21:40

[Jynis | Thu, 26 Aug 2004 17:47:34 +0200]

>Tak for svarene , men hvor kan jeg købe mandelmel? Jeg synes aldrig at have
>set det nogen steder.

Specialkøbmanden (i KBH) og vise Irma'er - ellers kan du ringe til
ChokoladeKompagniet og finde en forhandler.

Alternativt kan du lave det selv med en kraftig foodprocessor og en god del
tålmodighed :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Lone

Dato : 26-08-04 17:37

> www.rene.hjorth.com
> & www.lowcarb.dk

Rene - når du nu laver en site på .dk hvorfor i alverden laver du den så på
engelsk?????

lav dog en dansk version - om ikke andet så til opskrifterne!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-08-04 21:43

["Lone" <lonekyhl"fjerndette"@hotmail.com> | Thu, 26 Aug 2004 18:36:44
+0200]

>Rene - når du nu laver en site på .dk hvorfor i alverden laver du den så på
>engelsk?????
>lav dog en dansk version - om ikke andet så til opskrifterne!

Det er nok lidt off-topic, men here goes:

Vi er et dansk firma der næsten udelukkende handler med internationale
kunder. Vi er dog stolte af at signalere at vi er danske, hvorfor .dk
endelsen er vigtig. (og .com var forlængst taget).

En dag kommer der måske danske sider ligeså, men oversættelsesarbejdet skal
gøres oprdentlig, og den slags tager desværre tid.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jynis

Dato : 27-08-04 08:37

> [...]
skal
> gøres oprdentlig, og den slags tager desværre tid.

Åhh . Det glæder jeg mig til , så kan også jeg læse med.
Ved du om der er butikker i Silkeborg , der handler med mandelmel og
lignende produkter. Der er meget langt til Kbh . herfra.
Mvh Jytte

Fra : Anette

Dato : 27-08-04 12:59

> lignende produkter. Der er meget langt til Kbh . herfra.
> Mvh Jytte

Prøv en helsekost forretning (næppe Matas) eller en SuperBest, hvis der er
en i byen?! Det er vist de bedste bud pt.

Anette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 06-01-05 12:48

> [...]

> er i meget søde.
> Jeg skal / vil gerne tabe 30 kg. Så starten er nok meget vigtig.

Hvordan gik det?

Mvh. Lisbeth