Dette års sommerhit?
Fra : iddqd

Dato : 25-08-04 23:33

Hvad siger i?

Mvh

Bruno

Fra : Morten Nielsen

Dato : 25-08-04 23:41

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
news:cgj42h$2qp7$1@news.cybercity.dk...
> Hvad siger i?
>
> Mvh
>
> Bruno

O-zone - Dragosta Din Tei

Fra : Jacob E.

Dato : 26-08-04 03:07

Morten Nielsen wrote:
> "iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> news:cgj42h$2qp7$1@news.cybercity.dk...
>> Hvad siger i?
>>
>> Mvh
>>
>> Bruno
>
> O-zone - Dragosta Din Tei

....og hvem som påstår anderledes, må have holdt sommerferie på en temmelig
fjern galakse.

Mvh Jacob E.

Fra : -V-

Dato : 26-08-04 03:43

Jacob E. wrote:

> ...og hvem som påstår anderledes, må have holdt sommerferie på en
> temmelig fjern galakse.

Ehhhh.....

Guilty as charged?

-V-

Fra : ASKF

Dato : 26-08-04 13:03

-V- ytrede sig i <412d5000$0$299$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

>Ehhhh.....
>
>Guilty as charged?

Ditto, og jeg opdagede end ikke at jeg forlod denne klode, men jeg tror
end ikke jeg har hørt nummeret.

Efter jeg droppede at lytte til P3 og andre stationer der kun spiller
hitlistemusik, har jeg total mistet en fornemmelse af hvad der er
pophits.

Mit bud på årets sommerhits er:
Leaves Eyes - Lovelorn
Haggard - Eppur Si Mouve

De er blevet totalt skamspillet på Radio Gotham og har i flere uger fået
en pæn stor andel af stemmer på deres "overdoze" lister
<http://www.gothmetal.net/poll/polls>.

Lovelorn er i øvrigt et af de dårligste (poppede) numre på Lovelorn cden
(første udgivelse med Liv Kristine Espenæ's nye band - vi kender jo alle
Livs dejlige vokal fra Theatre of Tradegy), så det undrer mig lidt at
den er blevet spillet så meget.

Jeg kom lige nu i tanke om at en kammerat har kidnappet min Haggard cd,
fordi jeg lige nu fik lyst til at lytte til deres version af Hr.
Mannerlig (som er meget forskellig fra In Extremos version, bla. ved at
den er oversat til italiensk og bliver fremført i en opera version).
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : John

Dato : 26-08-04 13:10

"Jacob E." <sp@mmergotohell.invalid> skrev i en meddelelse

> ...og hvem som påstår anderledes, må have holdt sommerferie på en temmelig
> fjern galakse.

Næh, i Rumænien. Gæt selv hvor tit den spilles der

Mvh

John

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-08-04 23:38

> ...og hvem som påstår anderledes, må have holdt sommerferie på en temmelig
> fjern galakse.
>
> Mvh Jacob E.

O-Zone... er et af de bands, som man burde opfinde en gift imod. Men ikke en
gift som dræber dem, næ nej... Det har de ikke fortjent, men måske kræftige
kramper?

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-08-04 18:15

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
>>

> O-Zone... er et af de bands, som man burde opfinde en gift imod. Men
> ikke en gift som dræber dem, næ nej... Det har de ikke fortjent, men

Det lider de da tydeligvis af allerede.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-08-04 18:42

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Det lider de da tydeligvis af allerede.

Hørt!
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Otto J.

Dato : 26-08-04 11:40

> O-zone - Dragosta Din Tei

Den slags måles som regel på hvor irriteret man bliver når man hører sangen
midt i september. Ud fra denne definition må jeg sige at jeg desværre er
enig... (Tæt forfulgt af La-lej-la-lej fra BT-reklamen... Den tager vel
titlen som årets _korteste_ sommerhit

Mvh. Otto

Fra : iddqd

Dato : 26-08-04 12:41

Otto J. wrote:

> Den slags måles som regel på hvor irriteret man bliver når man hører sangen
> midt i september. Ud fra denne definition må jeg sige at jeg desværre er
> enig...

Jeg må nok give jer ret, faktisk vil jeg mene den kan gå hen og blive en
god kandidat til årtiets sommerhit.

(Tæt forfulgt af La-lej-la-lej fra BT-reklamen... Den tager vel
> titlen som årets _korteste_ sommerhit

Den er da sød, jeg synes ihvertfald Tuborgs "vaskereklame" er langt
værer eh. bedre, altså jeg mener...

Mvh

Bruno

Fra : Flemming N.

Dato : 26-08-04 20:47

On Thu, 26 Aug 2004 00:41:28 +0200, "Morten Nielsen"
<denmark_mn@hotmail.com> wrote:

>O-zone - Dragosta Din Tei

Du har helt ret.

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Broegger

Dato : 27-08-04 09:08

Flemming N. <none@sibercity.se> skrev

> Du har helt ret.

Jeg ved ikke om det er den. Den jeg umiddelbart tænker på er den hvor
basgangen fra "Midt om natten" kører. Er det den?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 27-08-04 10:32

Broegger wrote:
> Flemming N. <none@sibercity.se> skrev

> Jeg ved ikke om det er den. Den jeg umiddelbart tænker på er den hvor
> basgangen fra "Midt om natten" kører. Er det den?

Ææh, nej! Den du tænker på er Loft - "City of Dreams". Den vi andre tænker
på er "Nu ma nu ma jæ" sangen

Mvh Jacob E.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-08-04 08:18

iddqd <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cgj42h$2qp7$1@news.cybercity.dk...
> Hvad siger i?
>
> Mvh
>
> Bruno

Det må da vist så afgjort være "hot og not" med Kim og Hallo. Man hører den
i hvert fald meget i radioen. Altså de radioer som spiller den folkelige
musik. Ikke tæppebankningsradioerne.

Hilsen Åge