WW spørgsmål
Fra : EnjoyNews

Dato : 25-08-04 22:30

Hejsa

Er der nogen der ved hvad points er for skummetmælkspulver og bagepluver ?

På forhånd tak
Heidi

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-08-04 11:14

....altså på WeightWatchers programmet ?
Håber nogen kan svare..

Heidi

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-08-04 16:55

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvad points er for skummetmælkspulver og bagepluver ?

Hej Heidi

Jeg har prøvet at kigge i min butiksguide, og jeg kan desværre ikke finde
skummemælkspulver, tilgengæld gir' bagepulver ikke nogen point.

Håber det er hjælp nok

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-08-04 18:23

Hej Bolette

Tak for det
Tror du det ville være en god ide at regne det for mel ?

Mange hilsner
Heidi

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-08-04 19:29

Hej igen Heidi

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tror du det ville være en god ide at regne det for mel ?

tjo måske, eller som skummemælk, det er svært at sige. Men hvis du går hos
WW, så prøv at spørg derinde. Vil også gerne prøve at finde produktet i
supermarkede for dig, og regne det ud med min lommeregner, kan bare ikke
lige love dig hvornår det bliver, men indenfor overskulig fremtid
selvfølgelig.?

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( her kan man bl.a finde opskrifter udregnet i points

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-08-04 20:24

Jeg har selv en pose liggende ... hvilke tal skal du bruge.. ? det ville
være rigtig sødt af dig at regne det ud )
Bruger du den der calculator ? den vil jeg nemlig selv bestille i morgen...
Jeg har fulgt brevkurset engang, men er så nu startet op igen selv..

Tusind tak for din hjælp!

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-08-04 21:16

> Jeg har selv en pose liggende ... hvilke tal skal du bruge.. ? det ville
> være rigtig sødt af dig at regne det ud )

Jeg skal bruge kcal og fedt ( og også gerne potions str. ( her tænker jeg på
hvis du ved du f.eks skal brug 50 g ).
Jeg kan desværre ikke svare dig før på søndag, for min lommeregner ligger
ude i vores kolonihave, og der skal jeg ud i morgen og kommer først hjem
igen søndag, så hvis du kan vente med svar dertil, skriv endelig
oplysningerne.

> Bruger du den der calculator ? den vil jeg nemlig selv bestille i
morgen...
> Jeg har fulgt brevkurset engang, men er så nu startet op igen selv..

Det er præcis den jeg bruger, og den er simpelhen uundværelig

Er du startet op i en klasse nu?. Hvordan var det at bruge brevkurset? tabte
du dig ved det? Je ghar nu været på ww siden februar og har tabt godt 14 kg,
synes det fungere prefekt.

> Tusind tak for din hjælp!

Velbekomme, vi må jo hjælpe hinanden hvis vi ka'

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-08-04 21:42

> Jeg skal bruge kcal og fedt ( og også gerne potions str. ( her tænker jeg

> hvis du ved du f.eks skal brug 50 g ).

På posen står der at der pr. 100 gr er 360 kcal og 1½ gr fedt og jeg regner
med at skulle bruge 30 eller 35 gr

> [...]
> ude i vores kolonihave, og der skal jeg ud i morgen og kommer først hjem
> igen søndag, så hvis du kan vente med svar dertil, skriv endelig

Det er bare helt i orden, jeg er super glad for din hjælp kan du tro !

> Det er præcis den jeg bruger, og den er simpelhen uundværelig
Jeg glæder mig også til at få den... så kan man holde styr på mange ting har
jeg fået intrykket af ) fx. skummetmælkspulver )

> [...]
tabte
> du dig ved det? Je ghar nu været på ww siden februar og har tabt godt 14

Nej, jeg tager det på egen hånd... bliver frygtelig stresset af at skulle
stå "til ansvar" .. det har jeg prøvet før og så taber jeg mig bare ikke ..
så står jeg bare helt stille i vægttabet.. surt.. men så klarer jeg det selv
og det synes jeg ikke er så svært endda.
Jeg synes brevkurset har rigtig mange gode ting at byde på og jeg mangler
heller ikke noget... andet end den calculator.. ))

Hvor er det flot med de 14 kg... tillykke med det !!!! Bare jeg kan gøre det
ligeså godt ! )

Mange hilsner
Heidi

Fra : Pernille Pehrsson

Dato : 27-08-04 16:15

">
> På posen står der at der pr. 100 gr er 360 kcal og 1½ gr fedt og jeg
regner
> med at skulle bruge 30 eller 35 gr

Hejsa

100 g giver 6 P, så kan du selv dividere op med din potionsstørrelse.

Med venlig hilsen

Pernille

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-08-04 17:35

Hej Pernille

Tusind tak for din hjælp !!
God weekend

Heidi

"Pernille Pehrsson" <pernpehrFJERNDETTE@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:cgnj3c$s7s$1@news.cybercity.dk...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-08-04 13:43

Hej Heidi

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse

Som lovet ville jeg jo gerne regne pointene ud for dig, men jeg kan se at
Pernille har hjulpet dig, så det behøver jeg jo så ikke alligevel. Bare det
du fik et svar er jo godt nok

Mange hilsner fra

Bolette ( der gerne vil hjælpe en anden gang hvis det skulle være
www.bolettes.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 30-08-04 16:16

Hej Bolette

Du skal vide at du har været en stor hjælp alligevel !! og jeg vil muligt
tage imod dit tilbud om hjælp en anden gang