Søger navn på nummer
Fra : Stig Sørensen

Dato : 25-08-04 19:35

Hejsa.

Søger navn på et pop-rock nummer der kører ofte på P3.
Starten lyder utroligt meget som noget Creed.

De er vist fra US.
Det er ikke The Killers.

Sparsomme oplysningner - jeg ved det, men mon ikke I kan hjælpe uanset :)

Har kigget på playlisten for idag men synes ikke der ringer nogen klokke
når jeg tjekker den igennem.

Mvh
Stig

Fra : Jacob E.

Dato : 25-08-04 20:43

Stig Sørensen wrote:
> Hejsa.
>
> Søger navn på et pop-rock nummer der kører ofte på P3.
> Starten lyder utroligt meget som noget Creed.
>
> De er vist fra US.
> Det er ikke The Killers.

Switchfoot - "Meant to live", måske?

Mvh Jacob

Fra : Stig Sørensen

Dato : 25-08-04 20:59

On Wed, 25 Aug 2004 21:43:04 +0200, Jacob E. wrote:

> Switchfoot - "Meant to live"

Jeg tror det er den. Husker omkvædet som "We where meant to live for so
much more..." Ja, det kom jeg altså først i tanke om da jeg så dit bud
på sangen.

Jeg daffer ned i Fona i morgen.

Mvh
Stig

Fra : Jacob E.

Dato : 25-08-04 21:17

Stig Sørensen wrote:

> Jeg tror det er den. Husker omkvædet som "We where meant to live for
> so much more..." Ja, det kom jeg altså først i tanke om da jeg så dit
> bud på sangen.

Well, there u go!

Mvh Jacob E.