Nyt kædekit til SV650 N ???
Fra : ABSV650

Dato : 25-08-04 16:03

Hej NG!!!

Jeg tror mit kædekit snart trænger til at blive skiftet - og så har jeg lige
et par spørgsmål:

1. Hvad er bedst DID eller Regina (DID er på tilbud hos Louis) ???
2. I teksten hos Louis står der "KETTENSATZ DID SUZUKI SV650 BJ.99-
(110/15/45)" - hvad står tallene for ???

MVH
Anders Bentzen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=267

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-08-04 16:02

"ABSV650" <Ais@groenjord.dk> wrote in message
> [...]
lige
> et par spørgsmål:
>
> 1. Hvad er bedst DID eller Regina (DID er på tilbud hos Louis) ???

"Alle" mener DID - men måske bør du spørge efter den præcise specifikation
(VM/ZVM tror jeg de kan hedde) og holde det op mod Suzuki's anbefaling. Der
har været snak om at Louis og andre sælger underspecificerede (for svage)
kæder.

> 2. I teksten hos Louis står der "KETTENSATZ DID SUZUKI SV650 BJ.99-
> (110/15/45)" - hvad står tallene for ???

650 : vel noget med ca. antal ccm på cyklen
99 : Produktionsår
110 : Antal kædeled
15 : antal tænder
45 : - | | -

MAO hvis din cykel er en SV650 fra 99 passer kæden.

--
vh
Torben

Fra : NielSV650

Dato : 25-08-04 17:29

"ABSV650" <Ais@groenjord.dk> wrote in message
> Jeg tror mit kædekit snart trænger til at blive skiftet - og så har jeg
lige
> et par spørgsmål:

Det er rigtigt som Torben siger med tallene og specs'ne på kæden.

Hvis du ønsker at geare den lidt op og måske hente lidt benzinøko, bestiller
du bare sættet fra en S-model. Der er tandhjulet én tand mindre bagpå og
kæden et led kortere (altså, 15/44/108)

Vær opmærksom på at det ofte er endeløse kæder de sender fra Louis. Hvis
ikke du vil pille bagsvingeren af for at skifte kæde, skal du skille kæden
ad og skafte et nitte-/clipsled istedet.

Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158