kandu.dk "låner" tr
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 25-08-04 11:12

Jeg kiggede min webservers logfiler igennem i går, og bemærkede, at
min hjemmeside om Tenerifa var blevet fundet af een via kandu.dk. Jeg
kiggede forbi, og kunne se, at en tre beskeder herfra, der lægger op
til min besked med linket til Tenerifa-siden er lagt ind i systemet,
så det ser ud som om "den kondenserede tråd" er skrevet på kandu.dk.

www.kandu.dk/dk/news/434231/groupid/20301

Tilsvarende en anden tråd, her om fastfood:
www.kandu.dk/dk/news/394686/groupid/20202

Det er temmelig Karl Smart. Uheldig løsning for dårlige besøgstal.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 25-08-04 11:59

On Wed, 25 Aug 2004 12:12:06 +0200, H.T. Ohlsen <nntp@ohlsen.dk>
wrote:

>Jeg kiggede min webservers logfiler igennem i går, og bemærkede, at
>min hjemmeside om Tenerifa var blevet fundet af een via kandu.dk

Jeg har lige været en tur gennem dk.kultur.mad+drikke uden at finde
fastfood-tråden, så mht. den var jeg muligvis for hurtig. Men tråden
om Tenerifa-billeder kommer herfra.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 25-08-04 12:14

Jo kandu.dk for en del af informationerne fra nyhedsgrupperne. Og via
kandu.dk kan man poste i nyhedsgrupper.

Der er vel ikke noget galt i ? Det kan man jo også andre steder (f.x. på
www.newsgate.dk og groups.google.com)

--
Ingrid
http://www.tv2fan.dk - mere tv-2 om lidt ...

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 25-08-04 16:36

On Wed, 25 Aug 2004 13:13:47 +0200, "Ingrid [8000]"
<kysbrudenNOSPAM@gmx.net> wrote:

>Der er vel ikke noget galt i ? Det kan man jo også andre steder (f.x. på
>www.newsgate.dk og groups.google.com)

Jo - når de til forveksling ser ud som om det er brugere på kandu.dk
der skriver indlæggene, så er der noget galt i det.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-08-04 17:45

Ingrid [8000] wrote:

> Der er vel ikke noget galt i ? Det kan man jo også andre steder (f.x.
> på www.newsgate.dk og groups.google.com)

Jo - jeg ønsker ikke at levere indhold - skidt eller kanel - til Kandu!

vh
Jan