Retur til louis.de
Fra : Carl Drægert

Dato : 25-08-04 08:44

Jeg har modtaget et forkert mra kåbeglas og skal returnere det, men
posten vil have 135 kr. i porto. Er der nogen her som har erfaring med
returnering, som kan komme med en billigere løsning

--
Carl Dragert
fzr 600

Fra : MKS - 74

Dato : 25-08-04 08:53

On 25 Aug 2004 07:43:51 GMT, Carl Drægert <carl@T65YFdragert.dk> (slet
T65YF) wrote:

>Jeg har modtaget et forkert mra kåbeglas og skal returnere det, men
>posten vil have 135 kr. i porto. Er der nogen her som har erfaring med
>returnering, som kan komme med en billigere løsning

Det kan muligvis sendes som maxibrev ?

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/ePosthuset/Postservices/Formatgraenser.htm

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-08-04 12:56

Carl Drægert (slet T65YF) wrote:
> Jeg har modtaget et forkert mra kåbeglas og skal returnere det, men
> posten vil have 135 kr. i porto. Er der nogen her som har erfaring med
> returnering, som kan komme med en billigere løsning

Jeg fik et par bukser som var for små/for dårlig kvalitet.. Det kostede mig
ca. 135-150 kroner at sende den store kasse tilbage.. kunne ikke sende dem
som maxibrev ;-/
Nogle dage senere var pengene sat ind på visakort kontoen igen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : anders majland

Dato : 25-08-04 14:18

> [...]
> kunne ikke sende dem som maxibrev ;-/
> Nogle dage senere var pengene sat ind på visakort kontoen igen.

Jeg har pt et par rukka bukser til rep. gennem louis.de De havde på
forhånd oplyst en rep.tid på 3uger,men den kan de ikke holde. Men en uge
efter at de modtag pakken (track'n'trace sladrer) har de sendt et brev
hvor de anderkender reklamationen og skriver at de sender det videre til
reperation. Det er nu 4 uger siden den sendte den bekræftigelse og jeg
har dd. bedt om en status på rep'en. Btw så har de lovet at refundere
mine portoudgifter på at de bukserne derned.

Bukserne var efter "kun" 4år og ~55-60000km blevet utætte i skridtet
hvor en sygning havde givet op. Men Rukka giver jo 5års garanti ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid