st. thomas
Fra : Jens Nielsen

Dato : 25-08-04 06:29

kunne godt tænke os at rejse derover i julen/nytåret - har i nogle gode
foreslag til arrangør af rejser til st. thomas?

mhv
jens

Fra : Ole

Dato : 25-08-04 08:04

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> kunne godt tænke os at rejse derover i julen/nytåret - har i nogle gode
> foreslag til arrangør af rejser til st. thomas?
>
> mhv
> jens

Hej

Jeg ved godt, at dette måske ikke lyder af så meget, men på Park Allé i
Århus ligger der noget, som har meget Dansk Vestindien at gøre. Jeg er dog
ikke sikker på, hvorvidt dette er et rejsebureau eller en slags
turistinformation.

Ole

Fra : Ole

Dato : 25-08-04 08:12

> [...]
> kunne godt tænke os at rejse derover i julen/nytåret - har i nogle gode
> foreslag til arrangør af rejser til st. thomas?

Hej igen

Jeg lavede lige en hurtigt søgning, og fandt ud af, at det er et
rejsebureau, der ligger på Park Allé. Du kan finde dem her:

http://www.danskvestindien.dk/

Jeg har ikke selv prøvet at rejse med det selskab.

Ole

Fra : Bakke

Dato : 25-08-04 13:30

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> kunne godt tænke os at rejse derover i julen/nytåret - har i nogle gode
> foreslag til arrangør af rejser til st. thomas?

"Rejseburesuet Dansk Vestindien" er de eneste, der har direkte flyvninger
fra Danmark til jomfruøerene. Hvis I vil bo på St. Thomas skal I sørge for
*ikke* at havne på Holiday Inn. ( På grund af støjen fra 4-sporet motorvej
og vandflyverstart/landing umiddelbart uden for hotellet ! ). Vælg hellere
Sapphire Beach, som ligger i betydelig mere venlige omgivelser. Transporten
rundt på øen kan gøres med en af de mange "onedollarbuses", som kører rundt
næsten hele tiden. Øerne er ret små, så en tur fra den ene ende til den
anden tager ikke særlig lang tid.
Men jeg vil varmt anbefale at bo fast begge uger på St. Croix - som også er
den ø, man lander på. Især kan hotel Pink Fancy anbefales på grund af
størrelsen, faciliteterne og beliggenheden.. Det er langt mere fredeligt og
roligt end på St. Thomas.
Man kan eventuelt tage på endagstur til de andre øer - det er efter min
mening alt rigeligt.

Med venlig hilsen
Bo K

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-08-04 15:53

> [...]
rundt
> næsten hele tiden. Øerne er ret små, så en tur fra den ene ende til den

Kan det betale sig at leje bil, eller er det overhovedet ikke nødvendigt?
Leger lidt med tanken om at tage derover inden for et par år...

Mvh

Emil

Fra : Bakke

Dato : 25-08-04 17:54

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det betale sig at leje bil, eller er det overhovedet ikke nødvendigt?
> Leger lidt med tanken om at tage derover inden for et par år...

Man kan sagtens leje biler. Man har dog venstrekørsel - selv om rattet
sidder i venstre side også !!
Jeg har aldrig selv gjort det - det har ikke været nødvendigt til mit brug.
Priserne er ca. som her i Danmark.

Mvh

Bo K

Fra : Jan

Dato : 25-08-04 22:10

Hej.

Hvis du snakker om rutefly, må jeg anbefale rejsebureauet Kuoni, der kan
arrangerer rejser over hele verdenen.

Billigt og god service

Mvh Jan Andreasen.