lyntransport fra Venedig til Verona
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 24-08-04 19:11

Hej til NG.

Konen skal til opera i Verona fra fredag til mandag, men kan kun få fly til
Venedig.
Toget kører der imellem, men med en masse timers ventetid.
Er der nogen der kenden en slags shuttle-bus eller lign. der pendler mellem
disse to byer, eller en eller anden form for lyn-transport (jeg tror ikke at
taxaerne vil køre de ca. 114 km.).
Mvh Niels

Niels Hejnfelt
niels@hejnfelt.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 25-08-04 00:23

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i melding
> [...]
mellem
> disse to byer, eller en eller anden form for lyn-transport (jeg tror ikke

Det kan umulig stemme.
Det går flybuss til Venezia Mestre, den tar 17 minutter.
Det går da tog mellom Venedig Mestre (som er på fastlandssiden, nærmest
flyplassen) og Verona flere ganger pr. time, med en kjøretid på 1t 27m til
ca. 2 timer.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Ulvir

Dato : 25-08-04 00:41

> "Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i melding
Toget kører der imellem, men med en masse timers ventetid.

Det kan du bande på de vil.

Fra : Aksel

Dato : 25-08-04 20:12

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mellem
> disse to byer, eller en eller anden form for lyn-transport (jeg tror ikke

Der går bus fra Marco Polo lufthavnen til Mestre, herfra er der god
forbindelse til Milano over Verona.

http://www.trenitalia.com/home/en/index.html

Her kan du søge afgangstider, Veronas hovedbanegård som er nærmest Arenaen
hedder "Verona Porta Nuova"
Togtiden er ca 1½time.

Din kone skal ikke ind til Venedig, der er færre forbindelser.

Hilsen Aksel