justerbar fodhviler?
Fra : Sultan

Dato : 24-08-04 14:51

Hejsa NG!

I et styrt har jeg ødelagt den venstre fodhviler på min R6.
Så var det at jeg tænkte på om man ikke skulle få fat i et par fede
uoriginale, måske justerbare, fodhvilere i stedet for dem der standart
sidder på cyklen.
Jeg har været inde på www.kjmotorcykler.dk der sælger et set Robby.
Problemet er bare stangen som går op til gearkassen går uden om stellet,
hvor den normalt går igennem stellet, og dette ser ikke så heldigt ud.

Nogen der har erfaringer, gode/dårlige med at skifte til uoriginale
fodhvilere?
Er der nogen der kender steder på nettet eller en forhandler hvor sådan
noget kan købes?

MVH
Anders R. Jensen, der ligger i sygesengen efter styrtet, og prøver at samle
stumper så cyklen kan komme ud at køre igen, når han kan.