Lukke program på krydset
Fra : Finn

Dato : 24-08-04 11:54

Jeg har lavet et program, hvor der slette en fil når programmet lukkes. Det
sker med kommandoen Me.unload.

Hvis man nu lukker programmet på krydset oppe i højre hjørne, så knyttes der
ingen kommando til lukning af programmet. Hvordan løses dette problem ??

Fra : jan

Dato : 24-08-04 12:01

Hej

Du skal bruge:

Private Sub Form_QueryUnload(Cancel As Integer, UnloadMode As Integer)

Denne kode afvikles automatisk når du lukker.

m.v.h.
Jan

Fra : Finn

Dato : 25-08-04 09:26

Nu har jeg lagt det ind på følgende måde:

Private Sub Form_QueryUnload(Cancel As Integer, UnloadMode As Integer)
Kill "C:\temp\test.txt"
End Sub

Der sker ikke rigtigt noget....