er jeg blevet gammel eller hvad?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-08-04 20:37

min knægt på 10 kommer hjem fra naboens efter at have leget og siger: Far,
må jeg ikke få Dario von slutty?

jeg spørger: hvad er det?

og knægten svarer: musik

fair nok - jeg aner ikke hvad det er og nu er han kommet i seng og jeg vil
tjekke status på cdskiven.dk for lige at se hvad han taler om - jeg finder
det osse (godt nok som dario von sutty, men det er sagen uvedkommende) og
til min forbavselse ser jeg titlerne er i retnign af: hende gad jeg gerne
kneppe, barber min fisse og videre i den dur - alle titler jeg kan stå inde
for... som et voksent menneske! er det så slemt som det lyder? Jeg ser mig
selv som ret fri mht. sex und so weiter, men er disse titler ikke lige
lovlig rå i forhold til vores unger? - er indholdet på cd'en så grov som
titlerne antyder? Jeg er klar over det må være noget spass af en art, men er
den for 10årige (og nedefter her i kvarteret)?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Fatter Brik

Dato : 23-08-04 20:59

> [...]
er
> den for 10årige (og nedefter her i kvarteret)?

Jeg synes at jeg var forbi hjemmesiden forleden, der kunne man lytte til
Dario von Slutty

Jeg valgte nu hurtigt at stoppe - teksterne kan ikke provokere mig, men min
Gud hvor er det dog ringe og ligegyldige.

var det ikke noget i ratning af www.dariovanslutty.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-08-04 23:15

> var det ikke noget i ratning af www.dariovanslutty.dk

vOn, men ellers jo - det er det.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 23-08-04 21:02

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote

Der er jo lydfiler inde på cdskiven du kan checke, gjorde det lige selv.
Og ja, teksterne er lige så latterlige som titlerne antyder.

Det hele er lidt "ti-hi, jeg kan sige fisse" -agtigt.

Og come on, mand. Du ved sgu da godt, at en 10 årig ikke burde rende rundt
og synge:
"barber min fisse", "jeg vælter i fisse" og lignende

- Dennis

Fra : Holst

Dato : 23-08-04 21:34

Dennis Sørensen wrote:

> Og come on, mand. Du ved sgu da godt, at en 10 årig ikke burde rende rundt
> og synge:
> "barber min fisse", "jeg vælter i fisse" og lignende

Var det ikke i netop den alder, det var sjovest at rende rundt og sige
pik og fisse? Hvilken aldersgruppe lytter ellers til det?

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-08-04 21:56

Dennis Sørensen wrote:

> Og come on, mand. Du ved sgu da godt, at en 10 årig ikke burde rende rundt
> og synge:
> "barber min fisse", "jeg vælter i fisse" og lignende

Burde og burde... Han gør det jo nok alligevel lige meget hvad. Den
slags er ret interessant, (også) når man er 10 år. Hvilke grænser man
vil sætte og hvad man vil opnå med det, det er jo op til forældrene.

/David

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 23-08-04 22:10

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net>

> Burde og burde... Han gør det jo nok alligevel lige meget hvad. Den
> slags er ret interessant, (også) når man er 10 år. Hvilke grænser man
> vil sætte og hvad man vil opnå med det, det er jo op til forældrene.

Ja ja, bevares.
Var sikkert ikke bedre selv dengang, og de frække ord var jo sjove i den
alder.
Jeg er såmænd heller ikke det fjerneste fornærmet over det eller noget, og
har heller ikke børn selv.
Selvfølgelig er det op til forældrene, og jeg er sikkert også bare blevet
gammel (30) og mavesur :)
Men synes måske alligevel bare ikke, at det er fedt, at 10 årige render
rundt og synger sådanne tekster lige meget hvor uendelig ligegyldig cd'en
måtte være.

- Dennis

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 23-08-04 22:18

"Dennis Sørensen" <midnighter_x@yahoo.com> wrote:

> Men synes måske alligevel bare ikke, at det er fedt, at 10 årige
> render rundt og synger sådanne tekster lige meget hvor uendelig
> ligegyldig cd'en måtte være.

Uha, havde jeg som 10-årig rendt rundt og gjaldet slige ord og
sætninger foran mine forældre, havde det sikkert udløst en røvfuld.
Hvis ikke en fysisk, så i hvert fald en verbal af slagsen.

For god ordens skyld: jeg er 24.

--
Anders Thorsen Holm, BSc i datalogi-multimedier.

Jeg søger fuldtidsjob i eller nær Århus - gerne studierelevant,
men ingen betingelse. Læs mit CV: http://www.thorsenholm.dk/cv/

Fra : Holst

Dato : 23-08-04 22:32

Anders Thorsen Holm wrote:

> Uha, havde jeg som 10-årig rendt rundt og gjaldet slige ord og
> sætninger foran mine forældre, havde det sikkert udløst en røvfuld.
> Hvis ikke en fysisk, så i hvert fald en verbal af slagsen.

Jeg tror egentlig ikke, at der er så stor forskel på børn af i dag og
børn for 15-25 år siden. 10-årige, og navnlig 10-årige drenge, har
sikkert altid syntes, at det er lidt sjovt at sige pik og fisse. Jeg
husker da noget med nogle alt andet end stuerene sange, som vi sang -
sikkert netop omkring 10-12-årsalderen.

Forskellen på dengang og i dag er, at dengang var sangene nogen, der
blev overleveret fra person til person. I dag er der gudhjælpemig
pladeselskaber, der udgiver dem. Og man undres jo, for sangene dengang
var yderst ringe, og sangene af i dag er absolut ikke blevet bedre af,
at de bliver udgivet.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-08-04 23:25

> Burde og burde... Han gør det jo nok alligevel lige meget hvad. Den
> slags er ret interessant, (også) når man er 10 år. Hvilke grænser man
> vil sætte og hvad man vil opnå med det, det er jo op til forældrene.

Netop - jeg tror altid min knægt er dejligt uskyldig uden at være
uvidende... lige indtil der så kommer sådan en forespørgsel som den her
jeg undrede mig blot over om det er den slags folk køber til deres unger,
for det lader til at være humor på et meget lavt plan som umiddelbart ikke
engang virker særligt morsomt (skal dog siges at jeg ikke kender meget til
det og skal osse nok trække ordene i mig igen hvis det er
lår-klaskende-sjovt)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-08-04 23:22

> Det hele er lidt "ti-hi, jeg kan sige fisse" -agtigt.

ja, og det er vel altid populært hos drenge.

> Og come on, mand. Du ved sgu da godt, at en 10 årig ikke burde rende rundt
> og synge:
> "barber min fisse", "jeg vælter i fisse" og lignende

ja, det ved jeg vel - men fordi jeg ved det er det ikke ensbetydende med at
det forholder sig sådan - jeg kan da mindes lidt fra den alder - forskellen
på nu og dengang er at man ikke hørte det så ofte - nu er det i meget musik
(selvom dette her måske er lige explicit nok). Jeg undrede mig blot over om
det ER musik folk køber til deres børn? - musik eller ej, ungerne skal nok
fyre den slags af anyways, jeg vil bare ikke ligefrem smide den slags affald
i hovedet på ham.

Fra : Koeffe

Dato : 23-08-04 22:05

Jeg er klar over det må være noget spass af en art, men er
> den for 10årige (og nedefter her i kvarteret)?

Hvis du vil have at din søn skal have sin sexuelle debut om et år eller to,
så ja.

<provokation>
Børn bliver mødt med sex tidligere og tidligere. Gad vide hvor længe der går
før børns første ord bliver "patter". Eller gad hvide hvornår babyer bliver
helt vilde når de kommer ud af deres mors.. fi.... eller kommer ud og ser
deres mors patt...
</provokation>

--
Koeffe

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-08-04 23:06

Koeffe wrote:
> Hvis du vil have at din søn skal have sin sexuelle debut om et år eller
> to, så ja.

svarer det ikke til at børn der spiller first persons-shooters går ud og
laver sit første mord om et eller to år ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-08-04 23:36

> Hvis du vil have at din søn skal have sin sexuelle debut om et år eller
to,
> så ja.

det tvivler jeg nu på hænger så enkelt sammen, men jeg tror jeg forstår dit
synspunkt alligevel.

jeg vil da helst ikke nægte knægten noget alle andre hører hvis det
forholder sig sådan - jeg synes bare ikke de titler (tekster?) er noget børn
i den alder bør kende så meget til endnu - de vil jo have en masse underlig
(forkvaklet) viden inden de gør deres seksuelle debut (unaset hvornår den
måtte være)- det er den tanke jeg ikke bryder mig om - hvad de så render og
synger synes jeg så er mindre vigtigt - bortset fra det er grimt at høre på.
Jeg har det lidt på samme måde med internet - jeg er modstander af cencur da
jeg selv elsker film og spil MEN jeg har et vågent øje på min knægt hvergang
han bruger pc'en - jeg vil simpelthen ikke acceptere at han ser et eller
andet lort der giver ham et forkert billede af hvad han har i vente om nogle
år fra nu - den oplevelse bør være så "urørt" som muligt, da alt hvad de ser
(og nu osse hører) i de fleste tilfælde ingen hold har i virkeligheden - jeg
tror simpelthen det bliver "for meget" for dem at håndtere og det er
allerede inden han overhovedet har kysset en pige. Er musikken mere
humoristisk end egentlig vulgær, kan det vel være meget sjovt, men jeg køber
nu ikke den skive uden at vide hvad jeg går ind til.

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-08-04 22:14

Koeffe wrote:
> [...]
> babyer bliver helt vilde når de kommer ud af deres mors.. fi....
> eller kommer ud og ser deres mors patt...

Jeg undrer mig stadig over hvorfor man ikke kan få g-strengs bléer.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Steen

Dato : 24-08-04 08:33

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in

> min knægt på 10 kommer hjem fra naboens efter at have leget og siger:
> Far, må jeg ikke få Dario von slutty?

Ham dér Slutty - er det ikke en af klaphattene fra Diskofil?

Det virker som om, at det er lidt på samme niveau...eller måske endnu
lavere!

--
Steen
danmark = dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-08-04 13:06

> Det virker som om, at det er lidt på samme niveau...eller måske endnu
> lavere!

stilmæssigt kunne det da godt ligne lidt - jeg husker kun noget porno-bent
eller noget i den stil (diskofil er HELLER ikke noget af det jeg hører
mest)

Fra : Steen

Dato : 24-08-04 16:28

> stilmæssigt kunne det da godt ligne lidt - jeg husker kun noget
> porno-bent eller noget i den stil (diskofil er HELLER ikke noget af
> det jeg hører mest)

Tag det ikke så tungt med knægten. Jeg har en tøs på 10...hun er vild med
Bithr Kjær!!!!
Fanden tage den dér åndssvage gummibåd.

--
Steen
danmark = dk

Fra : ASKF

Dato : 24-08-04 17:26

Steen ytrede sig i <Xns954FB1B4D7D33newzpcdanmark@62.243.74.163> med
dette:

>"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in

>Tag det ikke så tungt med knægten. Jeg har en tøs på 10...hun er vild med
>Bithr Kjær!!!!
>Fanden tage den dér åndssvage gummibåd.

Var det min unge blev hun forment adgang til at betjene både tv,
stereoanlæg og computer i en måned, hver gang hun formastede sig til at
spille den slags.

Det er jo uhyggeligt så ondsindede børn kan være, jeg har svært ved at
forestille mig nogen anden form for psykisk vold der kan komme blot i
nærheden af dette.

Du har min største medlidenhed.

PS. Det er ikke ironisk ment, jeg bliver direkte arrig af at høre på
hendes lalleglade stemme
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 24-08-04 19:44

"Steen" <newz@pc.danmark> wrote in message
> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in

> Tag det ikke så tungt med knægten. Jeg har en tøs på 10...hun er vild med
> Bithr Kjær!!!!
> Fanden tage den dér åndssvage gummibåd.

Du burde da være stolt af din datter!

Fra : Steen

Dato : 24-08-04 21:10

"Feeling 102, acting 17" <@> wrote in

> Du burde da være stolt af din datter!

Øh...så er jeg mere på bølgelængde med hendes lillesøster, vi nyder ofte en
tung tråd sammen

--
Steen
danmark = dk

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 24-08-04 22:37

> "Feeling 102, acting 17" <@> wrote in

> Øh...så er jeg mere på bølgelængde med hendes lillesøster, vi nyder ofte
en
> tung tråd sammen

Tung tråd kan da også være godt!

Fra : Steen

Dato : 25-08-04 08:30

> Tung tråd kan da også være godt!

Nemlig, jeg er vist lige inde i en flashback periode, med gamle klassikere
fra Annihilator, Motorhead, AC/DC etc.

--
Steen
danmark = dk

Fra : -V-

Dato : 25-08-04 08:56

Steen wrote:
> gamle klassikere fra Annihilator

Whohooo!

Tænk, jeg troede at jeg var den eneste i kongeriget, som stadig hører Jeff
og hans drenge.

-V-

Fra : Steen

Dato : 25-08-04 13:03

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> Tænk, jeg troede at jeg var den eneste i kongeriget, som stadig hører
> Jeff og hans drenge.

Næ nej, jeg har lige monteret bilen med en dobbelt CD, de to første
Annihilator udgivelser.

I øvrigt er det herresjovt at iføre sig et par stygge solbriller, rulle
vinduet HELT ned, og vræle med på Bad Craziness - som banker ud af
stereoen.

--
Steen
danmark = dk

Fra : -V-

Dato : 25-08-04 10:07

Feeling 102, acting 17 wrote:

> Du burde da være stolt af din datter!

Jeg er faktisk enig.

Tænk at være 10 år gammel, og gå så meget mod strømmen at hun tør at høre
Birte Kjær!
Det er er skisme stærkt, når alle de andre piger hører Britney, Jessica
Simpson, Justin, og hvem der ellers lige er flavor of the month.
Du burde være ærkestolt af din karakterstærke datter. At du så også burde
lede hende ind på trådens smalle vej, det er så en anden sag, men det kommer
vel.

-V-

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 25-08-04 13:36

> Du burde være ærkestolt af din karakterstærke datter. At du så også burde
> lede hende ind på trådens smalle vej, det er så en anden sag, men det
kommer
> vel.

Eller også ender hun som en kvindelig pendant til Åge H

/Troels

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-08-04 22:16

Feeling 102, acting 17 wrote:
> "Steen" <newz@pc.danmark> wrote in message

> Du burde da være stolt af din datter!

Du burde skifte dit nick til Feeling 17, acting 102 efter den
bemærkning.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 26-08-04 14:18

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> Du burde skifte dit nick til Feeling 17, acting 102 efter den
> bemærkning.

Hehe.
Jeg er ikke flov over at indrømme, at det ikke generer mig at lytte til
Birthe Kjær og den slags musik (dansktop). Dog findes den genre ikke i min
private musiksamling.
Det irriterer mig faktisk, at et program som "Fællessang på Bakken" og
"Musikbutikken" er blevet droppet af DR. Hellere se de programmer end det
musikforladte "Boogie".
Et program som "Allsång på Skansen" fra svensk tv er fremragende.

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-08-04 14:35

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
> Jeg er ikke flov over at indrømme, at det ikke generer mig at lytte
> til Birthe Kjær og den slags musik (dansktop). Dog findes den genre

Hvad så med "bedste, bedste det' baaaare mig"? Hvis den ikke generer dig
så er du godt nok hårdhudet.

> [...]
> det musikforladte "Boogie".
> Et program som "Allsång på Skansen" fra svensk tv er fremragende.

Jeg kan godt se hvad du mener, men der er for meget fake tandpastasmil
over det til at jeg kan holde det ud. Boogie er bare kikset (specielt er
det ultrapinligt når værterne interviewer udenlandske musikere) og
'musikprogrammet' på DR2 kan jeg slet ikke se. Musikbutikken var iorden
synes jeg.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 27-08-04 16:49

Skal det være lidt frækt i kanten, må jeg på det varmeste anbefale den her
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=306&item=4032451558&rd=1.
Hvem kan stå for titler som
"He forgot his rubbers", "Tony's got hot nuts", "My pussy belongs to daddy"
og klassikere "Things are soft for grandma"

/Troels

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-08-04 22:49

> [...]
er
> den for 10årige (og nedefter her i kvarteret)?

Altså nu er jeg stor heavy-metal fan. Og det er måske heller ikke den mest
uskyldsrene musikstil. Men jeg mener at Dario von slutty er techno, tror
jeg. Og techno er meget populært og kan derfor høres i mange kredser. Mit
musik er noget man selv kan vælge fra, idet det ikke er "mainstream". Jeg
kan ikke rigtig give dig et råd, men bare fordi musikken er frækt, perverst,
provokerende betyder det ikke at din søn bliver påvirket af det. Jeg er en
stor modstander af: "Voldelige spil skaber voldelige unge"-debatten, og jeg
mener at hvis unge bliver syge i hovedet af tv, musik, film eller
computerspil, er det noget inde i dem selv som de altid har haft på grund af
miljø e.l. Selvfølgelig er der måske ting som fremprovokerer ting mere end
andre, men disse ting burde ikke være svære at gemme for sine børn...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-08-04 09:13

> [...]
> perverst,
> provokerende betyder det ikke at din søn bliver påvirket af det.

musikstilen er ikke problemet - det er til gengæld den latterlige tekst som
ikke engang er morsomt... var det så bare det

> [...]
> mener at hvis unge bliver syge i hovedet af tv, musik, film eller
> computerspil, er det noget inde i dem selv som de altid har haft på grund

helt enig - min søn er en alm. sund og rask 10årig - jeg mener bare at han
ikke er moden til den slags udpenslede tekster - ikke med den ringe
livserfaring han har - han har endnu ikke på egen krop oplevet en
forelskelse, et kys af en pige, eller andre af den slags dejlige ting man
oplevede i sine helt unge år med pigerne - alt det har han tilgode og derfor
skal han ikke høre det affald - jeg siger ikke han på nogen måde vil
forbinde de ting, men jeg tager ikke chancen og forvirre ham mere end højst
nødvendigt - det er svært nok med den sexuelle debut i forvejen - der er
så meget andet sjovere han kan tage sig til. Jeg er bestemt et frit
menneske, men jeg gider ikke høre noget bare for at høre det - det må gerne
være morsomt samtidig.

Selvfølgelig er der måske ting som fremprovokerer ting mere end
> andre,

det tror jeg bestemt i det her tilfælde.

> men disse ting burde ikke være svære at gemme for sine børn...

jeg prøver - hvad han laver hos naboer og i sin klub (ja de hører sgu det
lort i den klub han går i efter skole) er svært at kontrollere - jeg er
heller ikke mere hysterisk end at jeg lader det ligge - bare ikke her i
hytten.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-08-04 11:41

> [...]
> lort i den klub han går i efter skole) er svært at kontrollere - jeg er
> heller ikke mere hysterisk end at jeg lader det ligge - bare ikke her i

Jeg var til en fest igår hvor jeg hørte Dario von Slutty. Endda flere end en
gang, (fordi når man kun er få metal-elskere, så har man ikke megen magt mod
resten af popverden)
Og selve musikstilen lyder sgu som sådan noget diskofil-afkom.
Den af hans sange jeg hørte mest var en remake af børnesangen "og krabben
var så sød"-et eller andet. Altså jeg hørte et rigtig noget i teksterne som
prokerede mig, men jeg synes at dens "lyd" var så latterlig, at jeg
overvejede at forlade festen.
Men jeg ved ikke hvordan du kan afskærme din søn mod sangenes tekster, men
som tidligere barn kan jeg prøve at give dig nogle råd:

Du kan ikke bruge "basta!" reglen på din søn, det vil bare provokere ham til
at gå imod dig mere.

En samtale med din søn kan have 2 virkninger. Enten hører han fornuften i
det du si'r eller også (og det er nok det mest sandsynlige) griner han af
dig indvendig og ignorerer dig.

Du kan måske "lokke" ham med andet musiksmag, men det må endelig ikke gøres
for tydeligt.¨
Det største problem er nok ikke at din søn kan lide musikken, men som du
vist også har sagt, at alle hans omgangskreds hører det. Og det er desværre
sådan at man befinde sig i et meget risiko-fyldt område, hvis man ikke følge
den samlede "masse".
Men jeg vil slutte med at sige, at jeg ikke tror at din søn tager skade af
musikken. Fordi den simpelthen er så enkel, stupid og latterlig at den
aldrig får en seriøs betydning.
Teksterne frygter jeg godt kan have en betydning på din søns sprog. Men han
kan ikke undgå at blive påvirket af sine kammeraters sprog. Så i sidste
ende, hvis "sproget" i denne slags musik bliver "hittet", så kan han nok
ikke undgå at blive en del af det, desværre.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-08-04 12:44

osse den opfattelse jeg har.

> [...]
> som
> prokerede mig, men jeg synes at dens "lyd" var så latterlig, at jeg

lyder osse sandsynligt

> Du kan ikke bruge "basta!" reglen på din søn, det vil bare provokere ham
> til
> at gå imod dig mere.

det har jeg heller ikke gjort - konsekvensen bliver ganske rigtigt som du
beskriver.

> [...]
> dig indvendig og ignorerer dig.
>
> Du kan måske "lokke" ham med andet musiksmag, men det må endelig ikke

jeg har ganske enkelt tilbudt ham noget andet han øsnker sig og samtidig
gjort det klart at hvad han hører hos venner og i klubben blander jeg mig
ikke i - jeg gider bare ikke tilbyde det herhjemme. så værre er det heller
ikke og det respekterede han uden nogen form fpr protest. (Tror han ønsker
sig Terkel i knibe i stedet - så det er fint med mig - lad nu være at spørge
hvordan jeg så kan retfærdiggøre det, men i korte træk har det noget med
tekst og humor at gøre - terkel ER anderledes - imho).

> [...]
> desværre
> sådan at man befinde sig i et meget risiko-fyldt område, hvis man ikke

som sagt, det må han gerne - herhjemme gider jeg det bare ikke.

> Men jeg vil slutte med at sige, at jeg ikke tror at din søn tager skade af
> musikken. Fordi den simpelthen er så enkel, stupid og latterlig at den
> aldrig får en seriøs betydning.

det er jeg sikker på du har ret i - han er på ingen måde mere modtagelig end
andre børn og hans dømmekraft er ok.

> Teksterne frygter jeg godt kan have en betydning på din søns sprog.

det er måske i bund og grund det der er problemet og osse derfor jeg ikke
gider høre det herhjemme - min hvordan de ellers tolker teksterne kan da
godt være jeg overanalyserer, men jeg tager ikke chancen.

> [...]
> ende, hvis "sproget" i denne slags musik bliver "hittet", så kan han nok
> ikke undgå at blive en del af det, desværre.

nej, desværre.

rart at høre andres mening om sagen - jeg er dog stadig ret rolig mht. min
beslutning - i bund og grund er jeg ret enig i de fleste synspunkter der er
delt ud herinde, så jeg tager det helt roligt - han har heller ikke selv
nævnt det siden (hans behov er nok dækket andre steder - men det går nok)

tak for interessen til alle omkring denne tråd.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-08-04 21:33

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> miljø e.l. Selvfølgelig er der måske ting som fremprovokerer ting mere end
> andre, men disse ting burde ikke være svære at gemme for sine børn...

"O-Zone... er et af de bands, som man burde opfinde en gift imod. Men
ikke en gift som dræber dem, næ nej... Det har de ikke fortjent, men
måske kræftige kramper?"

"Nik og Jay er seriøst de eneste "kunstnere" som jeg godt ville piske
lidt..."

Hmmmmm....

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 29-08-04 11:29

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske kræftige kramper?"
>
> "Nik og Jay er seriøst de eneste "kunstnere" som jeg godt ville piske

Lol... Jeg forstår din hentydning...
Men jeg har altid været meget passionistisk når det gælder ting som
provokerer mig. Også før jeg hørte metal og spillede computer. Og
selvfølgelig ville jeg aldrig nogensinde piske Nik og Jay. Det er bare
udtryk for min afsky for dem.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-08-04 11:49

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:412a4759$0$254$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
er
> den for 10årige (og nedefter her i kvarteret)?
_______

Så har du vist aldrig hørt P3-børneradio.

Hilsen Åge

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-08-04 12:37

> Så har du vist aldrig hørt P3-børneradio.

- ja tiderne forandrer sig