On Mon, 23 Aug 2004 21:19:58 +0200, "landmåleren"
<jenshs@mail.tele.dk> wrote:
Hej.
>Så simpelt er det ikke helt...
>
>FJ1100 har 125 hk
>FJ1200 til og med årgang 1990 130 hk
>FJ 1200 årgang 1991 og opefter (ny model) 125 hk
>
Uden at have nogen form for konkret viden, kunne det så ikke tænkes at
man til og med 1990 opgav krumtap HK, og fra 1991 og op opgiver
bavlehjuls HK?
Det er rigtigt som Michael skriver at der er himmelvid forskel på
hvorledes droslingen er foretaget.
Jeg har set flere forskellige metoder, skiver i indsugningen,
blokeringsanordninger på karburatorspjæld og klokker, tændboks med
begrænsning i avancering og sågar en knast der manglede løftehøjde (og
nej, det var ikke slid).
Fantasien kender ingen grænser
--
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk