Fordeling af prot/kyl/fedt i kogte kartofl~
Fra : peet_dk

Dato : 23-08-04 17:47

Hmm, syntes ikke jeg kan finde det i politikkens kalorietæller.. Er der
nogle der kan hjælpe?

Evt. også rå-stegte og brasede..

--
peet_dk was here
http://www.peet.dk

Fra : En kvinde

Dato : 23-08-04 19:25

"peet_dk" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Hmm, syntes ikke jeg kan finde det i politikkens kalorietæller.. Er der
> nogle der kan hjælpe?
>
> Evt. også rå-stegte og brasede..

Prøv at tjekke efter herinde http://www.foodcomp.dk/fvdb_namesearch.asp

God fornøjelse

Fra : Kathrine Eriksen

Dato : 14-09-04 07:54

> Hmm, syntes ikke jeg kan finde det i politikkens kalorietæller.. Er der
> nogle der kan hjælpe?
>
> Evt. også rå-stegte og brasede..
>
> Kartofler bør man generelt ikke spise så mange af hvis man gerne vil tabe
sig. hverken ovnbagte, råstegte eller kogte. det samme gælder for pasta,
ris, brød osv. Selvfølgelig skal man ikke helt holde op med at spise det, da
man så lettere tager på når man begynder at spise det igen... hovedsagen er
at der er mange "hurtige"/tomme kulhydrater i, og dem skal man ikke have så
mange af hvis man gerne vil tabe sig. man bliver nemlig hurtigt sulten igen
uden egentligt at have forbrændt den mængde kalorier som er i maden.