Naturmedicin ??
Fra : Li Lo

Dato : 23-08-04 12:54

Hejsa jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med naturmedicin som
slanke piller '??
Reklamerne lover kæmpe vægttab på kun få uger, men det lyder altså for godt
til at være sandt.. Er der nogen her der har erfaringer men dette ??
Jeg ved godt at den beste måde at tabe sig er motiom *S* men det er ikke
lige en mulighed for mig på nuværende tidspunkt....
Hvad med det man kan få hos lægen ?? kan man få noget der, der virker ??

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : lene

Dato : 25-08-04 08:32

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med naturmedicin som
> slanke piller '??
Hej LiLo
Prøv med "Unik Spirulina" i pulver eller tabletter.
Det er en grønalge, som giver mæthedsfornemmelse og kvikker lidt op. De er
fra Naturdrogeriet.
MVH Lene