Muffinpapirforme...?
Fra : Thomas Gajda Joergen~

Dato : 23-08-04 11:18

Hejsa!

Jeg skal til at bage blåbærmuffins, og i den forbindelse har jeg et
spørgsmål.

Når tiden er knap, og jeg skal have gæster, "snyder" jeg af og til og
køber Maizena´s chokolademuffinskageblanding. Med denne kageblanding
leveres 10 muffinforme, som er meget større en dem jeg kan købe i
f.eks. Føtex. Nu kommer jeg så til spørgsmålet: er der nogen der ved,
hvor jeg kan købe store muffinsforme af papir i Århus-området?

På forhånd tak!

Thomas

Fra : Nette

Dato : 23-08-04 12:31

"Thomas Gajda Joergensen" skrev

>Nu kommer jeg så til spørgsmålet: er der nogen der ved,
> hvor jeg kan købe store muffinsforme af papir i Århus-området?

Prøv at tale med din lokale bager. Ofte kan man godt købe den slags hos
ham/hende.

Nette

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 23-08-04 18:56

"Thomas Gajda Joergensen" <tgajdaj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> f.eks. Føtex. Nu kommer jeg så til spørgsmålet: er der nogen der ved,
> hvor jeg kan købe store muffinsforme af papir i Århus-området?

Hej Thomas,

Jeg har også ledt efter dem længe, og jeg fandt dem endelig i Bilka (som
ligger i Tilst, Århus).

Hilsen
Tine

Fra : Thomas Gajda Joergen~

Dato : 24-08-04 06:14

"Tine Kristiansen" <Nukleuz@mail.dk> wrote in message

> Hej Thomas,
>
> Jeg har også ledt efter dem længe, og jeg fandt dem endelig i Bilka (som
> ligger i Tilst, Århus).
>
> Hilsen
> Tine

Hej Tine!

Jeg må faktisk tilstå, at jeg fandt dem i går i Føtex i Viby Centret. Men
tak for tippet alligevel...

Thomas

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 24-08-04 11:19

> [...]
> >

> Hej Tine!
>
> Jeg må faktisk tilstå, at jeg fandt dem i går i Føtex i Viby Centret. Men

Hej Thomas,

Føtex og Bilka er næsten også det samme så det undre mig ikke at Føtex også
har dem.

God fornøjelse med muffins....

Hilsen
Tine