Sælges: GURPS, AD&D 1st+2nd + diverse
Fra : Silas F. Johansen

Dato : 09-05-01 17:09

Jeg har besluttet at sælge min samling af rollespilsmateriale, så her er en
liste.

Prisen kan vi snakke om, men den skulle da gerne op i omegnen af 100,- pr.
bog, dog er visse bøger sjældne og bør indbringe lidt mere.

GURPS bøger til salg:

Basic set 3rd ed. - modulet Caravan to Ein Arris trykt bag i bogen, Booklet
med kort og tabeller mangler
Basic set 3rd revised ed. - Caravan to Ein Arris fjernet til fordel for
ekstra regler
Compendium I
Compendium II
-------------
Aliens
Bestiary
Cyberpunk
Dinosaurs
Fantasy
Grimoire
High-tech
Humanx - kort mangler, så den sælges billigt, giv et bud
Lensman - et par af siderne sidder løst, det har de gjort siden første gang
jeg åbnede den
Magic
Psionics
Robots
Space
Space Atlas 3
Space Atlas 4
Time Travel
Ultra-tech
Ultra-tech 2
Vehicles

AD&D 2nd ed. bøger, hardcover:

Players Handbook (slidt)
Dungeonmasters Guide (slidt)
Tome of Magic
Legends and Lore

AD&D 2nd ed. Ringind:

Monsterous compendium, 1 + 2 + forgotten realms (3) i et ringbind

AD&D 2nd ed. bøger, softcover:

Monster Mythology
Arms and Equipment Guide
The complete Wizards Handbook
The complete Psionics Handbook
The complete Spacefarers Handbook (Spelljammer)
Vikings Campaign Sourcebook
Forgotten Realms: Pirates of the fallen stars accessory (Realms/Spelljammer
crossover)

AD&D 2nd ed., Spelljammer:
Concordance of Arcane Space + Lorebook of the Void (fra grundsettet, resten
er bortkommet)
Tre bøger fra boxed set "the Legend of Spelljammer": The Grand Tour, Legends
and More, Captains and Ships
Rock of Bral, accessory (jeg mener, der fulgte et kort med, men det er
bortkommet)
Lost ships, accessory
Practical Planetology

AD&D 1st ed. bøger, hardcover:

Dungeoneers Survival Guide
Wilderness Survival Guide
Oriental Adventures - regler, ikke som titlen antyder spilmoduler
Manual of the Planes - Forløeren for Planescape
Unearthed Arcana

AD&D 1st ed. adventure-bøger, softcover:

Greyhawk Adventures: Fate of Istus (skrevet til 1st ed. men TSR påstår at
det kan spilles med 2nd ed. regler) 128 s.
Greyhawk Adventures: Childs Play (se ovenfor) 32 s.
The Temple of Elemental Evil - af Gary Gygax, manden bag (A)D&D, 128 s. + 16
s. kortbog
Scourge of the Slavelords - Efterfølgeren til Temple, kan dog godt spilles
uden at have spillet Temple, 128 s. + 16 s. kortbog

Diverse rollespil:

Middle-Earth role playing boxed set - en af kartonfigurene mangler, ellers
skulle det gerne være komplet.

Div. fantasy figurer, nogle malet, nogle ikke, jeg har tidligere haft held
med at fjerne malingen med sprit og en gammel tandbørste. Ca. 40 stk.
metalfigurer + nogle plastikskelleter, nogle mangler plastikfødder. 1 Drage,
metal.

Maling til figurer, ca. 25 stk. vandbaseret maling + 9 stk. blæk. De fleste
er brugt, men der er stadig noget tilbage, sælges billigt.

Tingene befinder sig i København, men kan sendes hvor som helst for købers
regning.

Silas F. Johansen

Fra : Silas F. Johansen

Dato : 10-05-01 08:32

> [...]
fleste
> er brugt, men der er stadig noget tilbage, sælges billigt.

Bud via mail: 250 for figurer + maling. Hvis ikke jeg hører et bedre bud
inden midnat er det solgt.

Fra : Silas F. Johansen

Dato : 12-05-01 14:13

Så er nogle af tingene solgt, her er en liste over det, der er tilbage:

GURPS bøger til salg: