[SÆLGES] Dragon Lords of Melnibone
Fra : Peter Kristiansen

Dato : 09-05-01 11:40

Grundet fejlkøb sælges 1 stk. sprit-ny Dragon Lords of Melnibone til
d20 systemet. Den har dårlig været åbnet, har dog et lillebitte mærke
øverst på bagsiden tæt ved ryggen - muligvis da den blev transporteret
hjem. Nypris (i Goblingate) 239kr, det er ihvertfald hvad der står på
prismærkaten. Sælges for 200kr, også smider jeg endda portoen oveni

Peter.

Fra : Torben AEgidius Moge~

Dato : 09-05-01 15:18

"Peter Kristiansen" <psk@mail1.stofanet.dk> writes:

>Grundet fejlkøb sælges 1 stk. sprit-ny Dragon Lords of Melnibone til
>d20 systemet.

Hvorfor er det et fejlkøb? Fordi det er til d20 eller fordi indholdet
ikke er godt?

   Torben Mogensen (torbenm@diku.dk)

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 09-05-01 15:32

"Torben AEgidius Mogensen" <torbenm@diku.dk> wrote

> Hvorfor er det et fejlkøb? Fordi det er til d20 eller fordi
indholdet
> ikke er godt?

Indholdet er sikkert godtnok, som sagt har den stort set ikke været
åbnet og jeg kan derfor ikke udtale mig om ret meget af det. Men
formodentlig er der andre der ved mere om det end mig. Ideen med jeg
købte den var skam at det var d20. Jeg troede jeg ville bruge den som
en ny verden (eller ideer til at modificere den nuværende) men fandt
ud af da jeg bladrede den igennem at neej.. det egentlig ikke lige
appelerede til mig. Jeg ved ikke om jeg syntes oplægget var mere
fantastisk end jeg havde forestillet mig (jeg kender kun til Elric
gennem nogle gamle Conan tegneserier). Efter hvad jeg har ladet mig
fortælle skulle indholdet svare næsten 1:1 med hvad der var i den
gamle (ikke d20) udgave.

Peter.
-som er ganske tilfreds med både Krynn og Hârn. Faktisk vil jeg være
meget interesseret i at bytte den med udvidelser til Hârnworld.

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 09-05-01 22:51

"Peter Kristiansen" <psk@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Jeg ved ikke om jeg syntes oplægget var mere
> fantastisk end jeg havde forestillet mig (jeg kender
> kun til Elric gennem nogle gamle Conan tegneserier).

Synd du har det på den måde, Elrics verden er ret fed, og i
øvrigt en af de primære inspirationer til D&D (hvor tror du Gygax
fik ideen til Chaos/Law fra?). Det er da rigtigt at den ikke
ligner de sædvanlige verdener med elverfolk, dværge, halflings
osv., men det er da med til at gøre den fed. Jeg har selv spillet
det gamle spil "Stormbringer" (forløberen til "Elric!") med stor
fornøjelse.

--
Klaus Æ. Mogensen
http://hjem.get2net.dk/Klaudius

Though strangely seem it might, the day flees the night
And, in a peculiar way, the night flees the day.