Technonummer hørt i Bulgarien
Fra : Jacob E.

Dato : 22-08-04 22:18

Venner, jeg er på den...

Er netop vendt hjem fra en uge i Sunny Beach, Bulgarien.
Dernede hørte jeg konstant et nummer på barerene, som jeg ikke kan få ud af
min knold, så nu må jeg vide hvem det er.

Det bliver nok ikke en nem opgave, for det eneste jeg kan fortælle om
nummeret er flg:

Det starter med en intro, som lyder som øst-europæisk "sang" af en mand
(måske tyrkisk), og derefter er nummeret stort set instrumentalt. Beatet er
"elektro-agtigt", og der er nogle få samples i nummeret, bl.a. en pigestemme
som siger: "No problem!"

Det er ikke noget jeg har hørt herhjemme, så man skal nok have været sydpå
for at vide hvem det er.

Kan nogen hjælpe? Ellers er jeg bange for, jeg bliver nødt til at tage en
tur derned igen...

Mvh Jacob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-08-04 23:18

Jacob E. wrote:
> Kan nogen hjælpe? Ellers er jeg bange for, jeg bliver nødt til at tage en
> tur derned igen...

Smut du bare en tur derned igen.

--
Ivan V. Klattrup