Favor travels til Bejing?
Fra : Christian

Dato : 09-05-01 20:39

Hej,

Min kæreste og jeg overvejer meget seriøst en rejse til Bejing med Favor
travels. Deres katalog ser meget flot ud, men jeg har aldrig hørt om dette
rejsebureau. Er der nogen der kender dette Favor travels og evt har
erfaringer med dem ?

Erfaringer fra rejser til Bejing er også meget velkomne

Mvh

Christian

Fra : Asger Svane

Dato : 11-05-01 10:00

[This followup was posted to dk.fritid.rejse and a copy was sent to the
cited author.]

In article <C0hK6.713$zv2.82161@news010.worldonline.dk>, cphl@nospam.dk
says...
> [...]
> erfaringer med dem ?
>
> Erfaringer fra rejser til Bejing er også meget velkomne

Hej Christian.
Min kone og jeg var i Bejing sidste år i april måned. Det er en utrolig
spændende by.
Vi benyttede Favor Travel til hotel-reservation. Det var et meget proffy
foretagende. Iøvrigt boede vi på Hotel Peace. Særdeles godt, centralt
beliggende og rimeligt billigt.
Mvh,
Asger

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 12-05-01 22:04

Vi var i Beijing med favor travel - det hele var meget fint. Et rejsebureau
som var ok
suzanna