Clips til sidedaeksler paa SV'er
Fra : Ole Hansen

Dato : 22-08-04 20:45

Hmm..

Kan man koebe disse
http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=06082003225421.jpg&m=full clips i
loes vaegt? En af mine er stukket af!

(Tak til Flemming Nyboe for laan af billede :) )

--
Ole Hansen

Fra : Jens Arnfast

Dato : 22-08-04 20:58

Ole Hansen wrote:
> Kan man koebe disse
> http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=06082003225421.jpg&m=full clips i
> loes vaegt? En af mine er stukket af!

Du bør kunne hustle et par stykker hos en(hver) forhandler - men sikkert
til ublu priser

--
-jens
RSV1000

Fra : NielSV650

Dato : 22-08-04 23:03

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message
> http://dfmc.dk/gallerypicture.asp?f=06082003225421.jpg&m=full clips i
> loes vaegt? En af mine er stukket af!

Skynd dig at smide den anden væk også - så er der ligevægt
Min den ene faldt også af og den anden har jeg selv smidt væk. Den laver jo
ikke en dyt, så hvorfor rode med den??

Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Ole Hansen

Dato : 23-08-04 08:44

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> writes:

> Skynd dig at smide den anden væk også - så er der ligevægt
> Min den ene faldt også af og den anden har jeg selv smidt væk. Den laver jo
> ikke en dyt, så hvorfor rode med den??

Ahh.. Det er derfor, skidtet trækker til venstre! :) Tjah, sidedækslet
sidder egentlig ganske godt fast alligevel.. Hmm.. Nåh..

--
Ole Hansen