velbekomme
Fra : Andropov

Dato : 22-08-04 20:30

Æder 38 hummere på 12 minutter
Spinkle Sonya Thomas på 48 kilo er Amerikas hurtigspiser nummer et

Hendes anden ædetriumf på få dage. Hun har netop vundet en
ædekonkurrence i Indiana. Her fortærede hun 3,8 kilo bønner og
svinekød på to minutter og 47 sekunder. Tidligere på sommeren vandt
hun en hotdog-konkurrence i Philadelphia, da hun på 12 minutter fik
konsumeret 26 og en halv hotdog.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=260121

Fra : Lars Hansen

Dato : 22-08-04 21:43

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Æder 38 hummere på 12 minutter
> Spinkle Sonya Thomas på 48 kilo er Amerikas hurtigspiser nummer et

Et er at du kommer med ualmindeligt mange indlæg der linker til diverse
historier i nyhedsmedier. Det er der sikkert nogen derer mere fan af end
andre.

Men kunne du ikke holde dine links til de relevante grupper? Det her falder
vist ret langt uden for fundatsen for DSS.

Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-04 12:38

"Lars Hansen" <larzimanfjerndette@gmail.com> wrote in message

> Men kunne du ikke holde dine links til de relevante grupper? Det her
falder
> vist ret langt uden for fundatsen for DSS.

Det ved du da ikke. Jeg tror, Andropov får jern på, når han poster disse
indlæg. Andropov er vel blot en slags usenet-fetichist, hvilket han
forresten er langt fra at være ene om - ingen nævnt, ingen glemt.

--
-Jens B.

Fra : Blix

Dato : 23-08-04 12:06

kan simpelthen ikke se hvad dette link skulle have med seksualitet, du
poster mange links herinde men mange af dem går også indenfor området
seksualitet.
men dette link falder altså udenfor gruppen, så for en anden gangs skyld.
hvis det er relevant ok post bare, men hvis ikke lad være, da det bare gør
andre folk sure...

hilsen Blix

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-08-04 12:41

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> Æder 38 hummere på 12 minutter
> Spinkle Sonya Thomas på 48 kilo er Amerikas hurtigspiser nummer et

Æhh, og hva' ka' man så lige bruge det til.....

-Michael.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-08-04 20:29

Well han linkede da til eb.... så fik jeg lige gloet dagens side 9 pige...
det har da lidt med seksualitet at gøre :)