Half Life 2 i usa?
Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 22-08-04 19:55

Hej NG

Jeg har en ven som holder fast på at Half Life 2 er udkommet i usa... Er
release i øjeblikket ikke 27. sep?
Er han syndsyg eller har han ret?

Mvh. Simon

Fra : Gerner

Dato : 22-08-04 20:03

On Sun, 22 Aug 2004 20:55:19 +0200, "Simon Skarum-Kristoffersen"
<simon@FjernMigskarum.net> wrote in dk.spil.computer:

>Hej NG
>
>Jeg har en ven som holder fast på at Half Life 2 er udkommet i usa... Er
>release i øjeblikket ikke 27. sep?
>Er han syndsyg eller har han ret?

Du kan få svar i FPS gruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Edge

Dato : 22-08-04 20:27

On Sun, 22 Aug 2004 21:03:26 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Du kan få svar i FPS gruppen.

Ohhh du kender spillet? Troede ikke det var kommet ud... er det ikke
et strategispil, eller adventure?

Edge

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-08-04 21:01

Den 22 aug 2004 mumlede Edge noget i denne stil:

> Ohhh du kender spillet? Troede ikke det var kommet ud... er det
> ikke et strategispil, eller adventure?

Forvent dig ikke et svar fra den Molbo...

Uanset hvad så er det jo et generelt spørgsmål, der ikke omhandler
indholdet i spillet, så jeg vil mene manden er on Topic.

Gerner burde man klage over..

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 22-08-04 21:13

Den 22 aug 2004 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> Forvent dig ikke et svar fra den Molbo...

Kiggede lige indlæg igennem fra Gerner.

Af de indlæg jeg har tilgængelig fra TDC er der i denne gruppe 109
indlæg fra Gerner. 4 ud af disse 109 indlæg handler om spil direkte.

Resten er henvisninger og uforskammetheder som iøvrigt hører til i en
anden gruppe.

Desuden deltager Gerner selv på et tidspunkt i en tråd om Computer
hardware som igen hører til et andet sted på usenettet.

Så mon ikke man skulle feje for ejen dør før man spilder sin dyrebare
tid på og være efter andre mennesker?

FUT: dk.admin.netikette

Håber du gider tage en diskussion der Gerner...

--
Palle Jensen

Fra : Gerner

Dato : 23-08-04 11:38

On 22 Aug 2004 20:01:29 GMT, Palle Jensen <palle.jensen@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Den 22 aug 2004 mumlede Edge noget i denne stil:

>Forvent dig ikke et svar fra den Molbo...

Ok, så starter mudderkastningen. Husk lige hvem der startede.

>Uanset hvad så er det jo et generelt spørgsmål, der ikke omhandler
>indholdet i spillet, så jeg vil mene manden er on Topic.

Forkert, Alle spørgsmål om FPS stilles i FPS gruppen.

>Gerner burde man klage over..

Du kalder mig molbo og vil klage over mig, du er sgu så dum at kun din mor kan
holde af dig.
Hjernedøde spasser.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-08-04 16:14

Den 23 aug 2004 mumlede Gerner noget i denne stil:

> Ok, så starter mudderkastningen. Husk lige hvem der startede.

- Jeg kan dokumentere >50 indlæg hvor du er særdeles uhøflig overfor
folk der spørger i god tro. Lad os bare sige du kastede den første
sten.

- Uanset hvad er jeg ikke bage for at tage den diskussion op i et
passende forum. Ser dog ud til du ikke tør. Måske ved du at du er
forkert på den.

> Forkert, Alle spørgsmål om FPS stilles i FPS gruppen.

- Og alt tilsvining foregår i muddergruppen. Ikke "Gerner"?!

> Du kalder mig molbo og vil klage over mig, du er sgu så dum at
> kun din mor kan holde af dig.
> Hjernedøde spasser.

- Jeg troede du var Molbo? Er det ikke dig nede i det lille røde hus?

--
Palle Jensen

Fra : Gerner

Dato : 23-08-04 18:41

On 23 Aug 2004 15:14:23 GMT, Palle Jensen <palle.jensen@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>
>- Jeg kan dokumentere >50 indlæg hvor du er særdeles uhøflig overfor
>folk der spørger i god tro. Lad os bare sige du kastede den første

Det er jo løgn, og til og med forbandet løgn. Det er stadig dig der starter
mudderkastningen.

> [...]
>forkert på den.

>- Og alt tilsvining foregår i muddergruppen. Ikke "Gerner"?!

Hvorfor skriver du så ikke der ? Dine tilsvininger og mudder slipper du ikke ud
af ved den slags lamme hjernedøde kommentarer.

>- Jeg troede du var Molbo? Er det ikke dig nede i det lille røde hus?

Kom bare i gang med dine klager, medtag denne Message-ID:
<Xns954DE018F78AChewbacca@62.243.74.163>

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-08-04 19:29

Den 23 aug 2004 mumlede Gerner noget i denne stil:

> Det er jo løgn, og til og med forbandet løgn. Det er stadig dig
> der starter mudderkastningen.

Modent. "Det var ham der startede". Jeg tror godt jeg kan argumentere
og legitimere mit udfald imod dig. Din adfærd strider direkte imod
netiketten, og visse steder tangerer det Troll adfærd, og alligevel
foregiver du at ALLE andre end dig selv bryder netiketten.

> Kom bare i gang med dine klager, medtag denne Message-ID:
> <Xns954DE018F78AChewbacca@62.243.74.163>

Gerne.

FUT: dk.admin.netikette (Stedet du ikke åbenbart ikke ønsker være? -
Hvorfor mon?)

--
Palle Jensen

Fra : Gerner

Dato : 23-08-04 11:36

On Sun, 22 Aug 2004 21:26:32 +0200, Edge <a@b.c> wrote in dk.spil.computer:

>Ohhh du kender spillet? Troede ikke det var kommet ud... er det ikke
>et strategispil, eller adventure?

Det er et FPS.
Og der er svar på spørgsmålet, blot ikke i denne gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Core

Dato : 22-08-04 23:27

"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> wrote in message
> Hej NG
>
> Jeg har en ven som holder fast på at Half Life 2 er udkommet i usa... Er
> release i øjeblikket ikke 27. sep?
> Er han syndsyg eller har han ret?
>
> Mvh. Simon

Half-life 2 er ikke udkommet nogen steder i nu, så din ven er en smule
"sindsyg" :)

Og til Gerner, prøv en gang at hold din kæft for en gangs skyld,

Fra : Gerner

Dato : 23-08-04 11:41

On Sun, 22 Aug 2004 23:27:22 +0100, "Core" <Ascondk@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> wrote in message

>Half-life 2 er ikke udkommet nogen steder i nu, så din ven er en smule
>"sindsyg" :)

Forkert, svaret kan findes i FPS gruppen.

>Og til Gerner, prøv en gang at hold din kæft for en gangs skyld,

Du fatter ikke en dyt af usenet reglerne, så hold du din kæft.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 23-08-04 16:17

"Core" <Ascondk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "sindsyg" :)
>

> Og til Gerner, prøv en gang at hold din kæft for en gangs skyld,

Når nu Gerner for en gangs skyld henviser på en pæn måde, hvorfor er det så
lige at du stadig sviner ham til ? Han har jo rent faktisk ret.
Spørgsmålet handler om et FPS spil og høre derfor hjemme i dertil indrettede
gruppe.
Det du har gang i der minder mere om en persolig forfølgelse, så kunne I
ikke gå ned i børnehaven og få det overstået én gang for alle.
Så kunne det være vi snart kunne få noget relevant i den her gruppe....

FUT: dk.admin.netiette

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Søren R

Dato : 23-08-04 08:28

> [...]
<simon@FjernMigskarum.net> wrote:

>Hej NG
>
>Jeg har en ven som holder fast på at Half Life 2 er udkommet i usa... Er

Tror helt bestemt at han er fuld af løgn.

se evt. et par af nyhederne på siden i min signatur.
--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ http://www.hl2gamer.com ¤