Hyundai Getz spørgsmål
Fra : Andersen

Dato : 22-08-04 18:37

Hej Alle

Jeg har lige et par hurtige sp.
1- Kan bagvinduerne i en 3 dørs Getz åbnes?
2- Findes der en dansk webside med ekstraudstyr til en Getz.

--
Hilsen
Andersen

Fra : Lars G

Dato : 22-08-04 18:57

"Andersen" <kan_ikke_benyttes@.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige et par hurtige sp.

ok

> 1- Kan bagvinduerne i en 3 dørs Getz åbnes?

Nej

> 2- Findes der en dansk webside med ekstraudstyr til en Getz.

Ikke af hvad jeg ved af !

Mvh

Lars G

Fra : Andersen

Dato : 22-08-04 19:05

Hej Lars

Tak for dit hurtige svar. Har du selv en Getz!

--
Hilsen
Andersen

Fra : Lars G

Dato : 22-08-04 19:21

> Hej Lars
>
> Tak for dit hurtige svar. Har du selv en Getz!

Ja og godt tilfreds

Ang udstyr kan du se her
http://www.astrel.com.au/vehicle.aspx?vehicleid=3&model=Getz#

Alt hvad du kan finde der kan man også købe i DK

Mvh
Lars G

Fra : Andersen

Dato : 22-08-04 19:34

Har købt idag. Levering 3 mdr. i 5 dørs lev. med det samme i 3 dørs.
Da jeg var hos forhandleren glemte jeg alt om ekstraudstyr !

Tak for dit link

Fra : Lars G

Dato : 22-08-04 19:43

> Har købt idag. Levering 3 mdr. i 5 dørs lev. med det samme i 3 dørs.

Tillykke med købet ! blev det 3 eller 5 dørs ?

benzin eller diesel ?

> Da jeg var hos forhandleren glemte jeg alt om ekstraudstyr !

Jeg købte måtter, Fjernbetjening til centrallås´et og aftageligt
anhængertræk som ekstraudstyr

Mvh
Lars G

Fra : Andersen

Dato : 23-08-04 14:08

> Tillykke med købet ! blev det 3 eller 5 dørs ?

Jeg havde ikke tålmodighed til at vente 3 mdr. så det blev en 3d.

> benzin eller diesel ?

En Benzin

> Jeg købte måtter, Fjernbetjening til centrallås´et og aftageligt
> anhængertræk som ekstraudstyr

Jeg har også købt aftageligt anhængertræk. 3300,- kr
Frjernbetjening til centrallås! Kan man også få det.!!! Hvad betalte du
for den.

Hilsen
Andersen

Fra : Lars G

Dato : 25-08-04 20:10

> Frjernbetjening til centrallås! Kan man også få det.!!! Hvad betalte du
> for den.

Det kan jeg heldigvis ikke huske

Mvh
Lars G

Fra : jk

Dato : 23-08-04 09:09

"Andersen" <kan_ikke_benyttes@.dk> skrev i en meddelelse

> Har købt idag. Levering 3 mdr. i 5 dørs lev. med det samme i 3 dørs.
> Da jeg var hos forhandleren glemte jeg alt om ekstraudstyr !

tillykke med bilen - og velkommen til biler som holder - starter -
kører - ingen underlige lyde i kabinen/motoren/affjedringen osv. osv. -
ting man ofte får "gratis" med i diverse europæiske bilmærker - og til
betydeligt højere priser.

/JK

Fra : Andersen

Dato : 23-08-04 14:12

> [...]
> osv. osv. - ting man ofte får "gratis" med i diverse europæiske
> bilmærker - og til betydeligt højere priser.

Hej JK
Tak for det. Jeg håber du har ret i dine påstande.
Jeg tror at Koreanerne om få år vil indtage en meget stor del af
markedet, hvis de fortsætter med de priser og den kvalitet. Her kan de
europæriske bilfabrikker lære meget.

--
Hilsen
Andersen