Matador
Fra : Cleo

Dato : 22-08-04 16:27

Jeg er blevet lun på Matador-serien til min samling og ser DVD'erne i Føtex til
kr.199.- pr. stk., men er der penge at spare ved at købe alle DVD'erne i en evt.
box på nettet ?

Hilsen Cleo

Fra : Mads

Dato : 22-08-04 16:49

On Sun, 22 Aug 2004 17:26:41 +0200, "Cleo" <Mail@in.valid> wrote:

>Jeg er blevet lun på Matador-serien til min samling og ser DVD'erne i Føtex til
>kr.199.- pr. stk., men er der penge at spare ved at købe alle DVD'erne i en evt.
>box på nettet ?

Du kan købe dem til 170,- pr stk hos www.softexchange.dk
Så er der da sparet lidt.

Eller kik her :
http://www.dvdpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=221&Soegeord=matador

mvh Mads

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 22-08-04 17:33

Mads wrote:

> Du kan købe dem til 170,- pr stk hos www.softexchange.dk
> Så er der da sparet lidt.
>
> Eller kik her :

http://www.dvdpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=221&Soegeord=matador

Altså koster det præcis det samme at købe boxsettet som at købe dem alle
enkeltvis.

Hvorfor så købe bokssættet? Vel kun hvis man vil spare reolplads?

Mikkel

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-08-04 15:23

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> writes:

> Altså koster det præcis det samme at købe boxsettet som at købe dem alle
> enkeltvis.
>
> Hvorfor så købe bokssættet? Vel kun hvis man vil spare reolplads?

I starten kostede bokssættet _mere_ end de enkelte film. Man skulle jo
ikke bare sådan have den pæææne grønne kasse gratis, vel?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Da vi formoder, at det netop er forkyndelses-
The RockBear. ((^)) muligheden, der ligger Grosbøll og støtter på

Fra : Cleo

Dato : 22-08-04 18:48

> Du kan købe dem til 170,- pr stk hos www.softexchange.dk
> Så er der da sparet lidt.
>
> Eller kik her :
> http://www.dvdpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=221&Soegeord=matador

Altså er der en besparelse på kr. 348.- ved køb af DVD'er på nettet, men så
kommer forsendelsesomkostningerne og da fragtprisen i Danmark er gratis ved
ordre på over kr. 2000.- må boxen til kr. 2060.- være mit valg.
Tak for hjælpen!

Hilsen Cleo

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-08-04 19:11

Cleo <Mail@in.valid> wrote:

> [...]
> nettet, men så kommer forsendelsesomkostningerne og da fragtprisen
> i Danmark er gratis ved ordre på over kr. 2000.- må boxen til kr.

Boxen kan fås til 2000 kr hos Axel Music
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706550032373

--
Jesper Lund

Fra : JH

Dato : 23-08-04 09:21

Cleo wrote:
> Jeg er blevet lun på Matador-serien til min samling og ser DVD'erne i Føtex til
> kr.199.- pr. stk., men er der penge at spare ved at købe alle DVD'erne i en evt.
> box på nettet ?

Fona har boxen til kr. 1799,-.

JH

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 23-08-04 09:31

JH wrote:

> Fona har boxen til kr. 1799,-.

Interessant! Så kan man altså ikke regne med at finde den billigste pris
på prissammenlignernes websider.

Hvordan kan det være Fona og Axelmusic ikke er med på dvdpriser.dk? Er
det fordi det er for dyrt for dem at betale hvad det koster at være med?

Eller er det fordi deres forretningssstrategi er en anden, at de ikke
ønsker at man generelt sammenligner deres priser med andres?

Mikkel

Fra : Cleo

Dato : 23-08-04 18:10

> Fona har boxen til kr. 1799,-.

Ja tak, jeg må en tur i Fona og kigge på sagerne

hilsen Cleo

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 24-08-04 23:45

Se evt. på Den blå Avis. Der er hele serien ofte til salg for 1000-1500 kr.:
www.dba.dk

Mvh

Jørgen

Fra : Sulley

Dato : 01-09-04 19:40

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Se evt. på Den blå Avis. Der er hele serien ofte til salg for 1000-1500
> [...]
Har lige set at DVDoo.dk har matador til 129 kr. pr. DVD
Det er billigt...

Sulley