jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de fleste~
Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-08-04 13:39

hej
jeg har NÆSTEN ALLE dataer over de fleste kendte bil mærker. så spørg bare
løs jeg
kan svarer på næsten alt ( jeg vil helt sikker gerne prøve OG DET KOSTER
ikke noget )

svarer dog pr mail og jeg svarer når jeg har tid og i den rækkefølge jeg får
jeres MAIL så hav lidt tålmodighed for jeg får over 100 mails pr dag men jeg
skal nok svarer jer alle så godt jeg kan

mvh Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-08-04 08:27

"Thomas Madsen" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message
> [...]
jeg
> skal nok svarer jer alle så godt jeg kan

Er du kommet gennem bunken fra sidst ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-08-04 18:07

"hej Christian
jeps og jeg har også været på ferie ) ( men FØJ der var mange *GG* )
men alle blev glade

mvh Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-08-04 10:10

"Thomas Madsen" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> wrote in message

> "hej Christian
> jeps og jeg har også været på ferie ) ( men FØJ der var mange *GG* )
> men alle blev glade

Har du fået nogle data over min Xsara 2.0i 16V 1998 stc. ?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-08-04 18:38

Hej
jeg bliver nød til at sige AT JEG kun kan må at give en bilmærke til jer da
jeg ellers kan sidde her i 110 år

mvh Thomas