Lidt OT måske - Spørgsmål vedr. Racing Jac~
Fra : MIC

Dato : 22-08-04 13:37

Hej NG!
Jeg leder efter en lys racing jacket som er lavet i samme farve og med
lignende striber som "Herbie". Du ved den der lyse VW Boble med blå og røde
striber.
Jeg så den også på DSF i en af de der bilmagasiner. Der var en som havde
sådan en enorm fed jacke i samme design.....
Kan du hjælpe mig på vej?
Med venlig hilsen
Mic

---