Ladefejl
Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-08-04 13:00

Jeg har for 14 dage siden fået repareret min Tempra pga af ladefejl. Jeg fik
skiftet batteri, generator, strømdæksel, mono (et eller andet), kabler,
kabelsko. Men nu lyser ladelampen igen :( Batteriet er dog ikke løbet tør,
men det er vel bare et spørgsmål om tid. Nogen der har et bud på hvad der er
galt, eller som kender en god autoelektriker?

Mvh Thomas

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 22-08-04 14:29

Laderelæ/ensretter måske??

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-08-04 15:03

> [...]
er
> galt, eller som kender en god autoelektriker?

Jeg ville køre til værkstedet der ordnede den første gang og bede dem om at
få bragt fejlen orden gratis.
Den fejl brude være rimelig simpel at ordne.

Løber bilen nogensinde tør for strøm?

Hvis du skal have hjælp til et andet værksted skal du skrive hvor i Danmark
du bor.

Niels

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-08-04 15:06

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> få bragt fejlen orden gratis.
> Den fejl brude være rimelig simpel at ordne.

Det gjorde den tidligere (før værkstedet), men den er endnu ikke løbet tør
efter ladefejlen er kommet igen. Det startede igår på motorvejen, og jeg har
haft ca. 6 starter siden da. Jeg tager ned til værkstedet imorgen, og ber
dem om at ordne det.

Jeg bor i københavn.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 24-08-04 14:52

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> galt, eller som kender en god autoelektriker?

Har lige talt med værkstedet og det var den spritnye generator der var stået
af. Så der er reklamationsret. Pyha.

Mvh Thomas