Tenerife
Fra : Kent

Dato : 22-08-04 10:19

Hej

Vi skal til vinter endnu engan til Tenerife, vi har besøgt denne dejlige ø
flere gange.
Vi har set mange steder på øen, selvfølgelig alle de "store ting" som man
skal se
desuden har vi kørt øen rundt i i bil, men er der nogen herinde som kender
nogle gode steder
som man ikke lige ser ved første øjekast og som er værd at lægge vejen
forbi?
Så hvis der nogle gode steder i kender til på øen, ville vi blive meget
glade hvis i gider fortælle om dem.
Det må også gerne være links til nettet, alt modtges med tak.

Med venlig hilsen
Kent

Fra : bingo

Dato : 22-08-04 11:05

On Sun, 22 Aug 2004 11:18:54 +0200, "Kent" <kentp@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>glade hvis i gider fortælle om dem.
>Det må også gerne være links til nettet, alt modtges med tak.

Hej

Hvis I lejer bil, så kør til Santiago Del Teide på den vestlige del af
øen. Midt i byen drejer I til venstre ( hvis I kommer sydfra) mod
Masca - her får I bjergkørsel af højeste karat og nogle fantastiske
udsigter. Parker bilen i Masca by og nyd denne dejlige lille landsby
som turisterne har indtaget. Men trods de mange besøgene er den et
besøg værd. Og er I i rigtig god form , ja så kan man gå af en sti ned
i en kløft og ende ved havet, men det er altså 3 timers gang hver vej
Håber dette kan bruges - men måske I har været der allerede.

Mogens

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 22-08-04 14:19

On Sun, 22 Aug 2004 12:04:31 +0200, bingo <m2j@inamet.com> wrote:

>mod
>Masca - her får I bjergkørsel af højeste karat og nogle fantastiske
>udsigter. Parker bilen i Masca by og nyd denne dejlige lille landsby
>som turisterne har indtaget.

Herligt sted - jeg snuppede nogle billeder dér sidst jeg var der:

http://www.infohome.dk/tenerifa/

Hans-Henrik