/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
En stor dysse bøn
Fra : Morten Juel


Dato : 09-05-01 16:53

Hejsa NG

Jeg skal jo på tur imorgen, og fik så den org kaburator til MTX'en igår...
men men men.. den dyser der sidder i står der 120 på men den er boret op ;o(
og man kan ikke få dyser kl lidt i 18 .. kan jeg bare sætte nålen længere
ned ??
Den ligner en ca 200 dyse !
Eller er der en der ligger inde med en 120dyse med et lille skrue hoved på,
så smid lige en lille post her !?

Mvh
Morten







 
 
Henry (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Henry


Dato : 09-05-01 19:26

> Jeg skal jo på tur imorgen, og fik så den org kaburator til MTX'en igår...
> men men men.. den dyser der sidder i står der 120 på men den er boret op
;o(
> og man kan ikke få dyser kl lidt i 18 .. kan jeg bare sætte nålen længere
> ned ??

Ja selvfølgelig kan du sætte nålen længere ned, det hjælper bare ikke en
døjt, de har nemlig forskelligt arbejdsområde, nålen klare mellem området,
hoveddysen.. alt derover, alt i alt... vent til i morgen.

> Den ligner en ca 200 dyse !
Ja den er stor, hvis du skulle have haft en 120... glug glug glug alt over
5000 rpm vil død ud, med mindre der altså er voldtunet på den og den skal
bruge en 200 dyse, hvilket så får mig til at spørge, er nålene originale
eller er de også modificeret/skiftet? Hvordan man ser det? Aner det ikke,
det skal vel måles.


mvh
Henry



Morten Juel (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 09-05-01 21:06

Hm jeg køber en 120 dyse imorgen..
men kan den 200 dyse forklare at motoren kun kunne gå ca 6000rpm selv når
tomgangsskruen var skruet Helt ud, dvs at spjældet var helt i bund ! og
rørte man gassen sagde den bare broooo og døede..

, med mindre der altså er voldtunet på den og den skal
> bruge en 200 dyse, hvilket så får mig til at spørge, er nålene originale
> eller er de også modificeret/skiftet? Hvordan man ser det? Aner det ikke,
> det skal vel måles.

Jeg tror at den er normal i cylinderen, det er ikke tun udstødningen der er
på, så den er som standart.

Nå men imorgen SKAL det bare lykkes !!

Mvh
Morten



Henry (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Henry


Dato : 09-05-01 21:09

> Hm jeg køber en 120 dyse imorgen..
> men kan den 200 dyse forklare at motoren kun kunne gå ca 6000rpm selv når
> tomgangsskruen var skruet Helt ud, dvs at spjældet var helt i bund ! og
> rørte man gassen sagde den bare broooo og døede..
Hmm, nu kan jeg ikke helt huske om det er en totakter eller en firtakter du
taler om her men jeg tror at principet er det samme, hvis din hoveddyse er
så meget for stor så vil den simpelthen dø når du kommer op i hoveddysens
arbejdsområde. Jeg tvivler på, at det har noget med din tomgangsskrues
indstilling at gøre (med mindre jeg ikke helt har forstået dit spørgsmål).

> , med mindre der altså er voldtunet på den og den skal
> > bruge en 200 dyse, hvilket så får mig til at spørge, er nålene originale
> > eller er de også modificeret/skiftet? Hvordan man ser det? Aner det
ikke,
> > det skal vel måles.
>
> Jeg tror at den er normal i cylinderen, det er ikke tun udstødningen der
er
> på, så den er som standart.
>
> Nå men imorgen SKAL det bare lykkes !!
god fornøjelse


Hmm, det lyder lidt som det er et samlesæt du har købt?

mvh
Henry



Morten Juel (09-05-2001)
Kommentar
Fra : Morten Juel


Dato : 09-05-01 21:27

Jeg tvivler på, at det har noget med din tomgangsskrues
> indstilling at gøre (med mindre jeg ikke helt har forstået dit spørgsmål).
min teori er lidt at hoveddyssen er så stor at den giverbenzin
ved tomgang = 6000 rpm ved tomgang !

> > Hmm, det lyder lidt som det er et samlesæt du har købt?
Både og, jeg vil bare ha den til at køre med den orginale kabu )

Mvh
Morten



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408693
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste