Toca Race Driver 2 og Logitech Wingman Rum~
Fra : Frank Frederiksen

Dato : 21-08-04 22:03

Hej,

Jeg har lige installeret TOCA race driver 2 (herefter TRD2), og med det
samme opdateret til patch 1.2. Jeg har også prøvet at køre en tur eller
to, men jeg kan kun komme til at bruge tastaturet. Jeg har prøvet alle
knapper på mit Logitech wingman rumblepad, men uden succes

Som sagt har jeg installeret seneste patches til TRD2. Derudover, har
jeg hentet og installeret Logitech Profiler 4.40.143, som skulle være
den nyeste, hvorefter jeg har prøvet at tildele 'Enter' og 'Esc' til to
knapper på min rumblepad, men stadig uden held.

Desuden har jeg prøvet at installere en profil for TRD2 (eller noget,
der skulle ligne meget) fra http://www.wingmanteam.com/ men den bliver
bare indlæst, men der er stadig ikke noget, der virker i TRD2.

Jeg har også prøvet google med mange forskellige kombinationer af "Toca
race driver wingman problems". Google groups er søgt igennem, og jeg
haar lige skimmer racesimcentral for ints, men stadig uden held....

Er det nogen herinde, der har nogle bud?

Pft, Frank