Vectra 2.0 ´93
Fra : Per LH

Dato : 21-08-04 19:51

Har reserveret subj til på mandag ganske spontant, men inde i mit hoved
ringer der en del alarmklokker.

180.000 km, bilen har vist haft en Brian fortid med alufælge, sammenlappet
Carl Smart udstødning og nogle nu fjernede, men tidligere pålimede
skærmkanter, der øjesynligt har bevaret skærmkanterne, der ikke er rustne.
Bagvanger anløbne, men ikke gravrustne. Tandrem af ubekendt km-stand. Lidt
rust over frontruden - og under hækspoileren.

På positivsiden tæller motor der sveder, men ikke drypper, org soltag (der
er defekt i lukke mekanismen) CD-anlæg, alarm, uorg centrallås, træk samt
pæn stand ude og inde. Kører upåklageligt.

Jeg kan selv udbedre soltag og rust over forrude.

1 1/2 år til syn. Pris m plader og ny tandrem ca 28K Kr hos en forhandler.
Skal jeg lade den blive stående der? Hvad skal jeg ellers kigge efter? Hvor
mange hk har dyret? Og var der ikke noget med nogen tandremsintervaller der
ikke holdt i virkeligheden?

--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

Fra : Brian

Dato : 22-08-04 09:02

Hejsa

Per LH skrev:

> 1 1/2 år til syn. Pris m plader og ny tandrem ca 28K Kr hos en
> forhandler. Skal jeg lade den blive stående der?

Prisen er ikke helt ved siden af, i forhold til bilbasen.

> Hvad skal jeg ellers kigge efter?

Mere rust
Mekanisk er der ikke de store problemer, på de Vectra'er
jeg kender til.

> Hvor mange hk har dyret?

Hvis det er 8V'eren har den 115 på papiret.
I praksis ligger der ofte lidt ekstra

> Og var der ikke noget med nogen
> tandremsintervaller der ikke holdt i virkeligheden?

Det var på 16V'eren, de havde fået sat intervallet lidt for højt.
På 8V'eren er der vist endda plads til at den springer, men jeg
ville ikke chance på det

/Brian

Fra : Peter Nielsen

Dato : 22-08-04 09:27

Hejsa

Jeg har selv en 2.0 fra '93, den runder snart 400.000 og kører stadig uden
problemer.

Der er plads til at tandremmen springer

Det er lige sket for mig.

Peter

Fra : Per LH

Dato : 23-08-04 09:14

>"Per LH"
> Har reserveret subj til på mandag

Tak til Peter og Brian

Jeg har købt dyret, og i vil naturligvis blive holdt personligt ansvarlige
hvis det viser sig at være noget l... .-)

Per

Fra : Brian

Dato : 23-08-04 18:19

Hejsa

Per LH skrev:

> Jeg har købt dyret, og i vil naturligvis blive holdt personligt
> ansvarlige hvis det viser sig at være noget l... .-)

Tillykke med dytten, må den tjene dig vel

P.S Du kommer bare

/Brian