Topdanmark skodder totalt *grrrrrr*
Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-05-01 11:51

Oki.. her kommer lige en lidt kedeligt historie (

Jeg bliver vækket her til formmiddag af politiet... Davs er du Niels Rene
Poulsen ?, Ja svarede jeg osv.

Vi tager dine plader til dit liv !!! What !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg tænker panisk... " ja ja, jeg skal nok betale mine fartbøde... jeg
bruger mine ferie penge til osv.. "

Jeg havde sørme tegnet en forsikring i toptanmark, og ved I hvad... de havde
sørme glemt at registrere mig i deres system, så ergo jeg havde altså ikke
nogen forsikring på "tøzen" i en længere periode...

Jeg ringer til forsikringsselskabet og snakker med dem.. min besked fra dem
til mig og betjenten var at vi var fulde af løgn.. så sagde jeg til damen i
telefonen - Jamen jeg har forsikringsbeviset fra jeg.. det sidder vi med
her... ? -

Hun svarede - Ja det er et du selv har lavet.. - Wauw... så brød fanden løs
i mig og jeg syrede helt af i fonen så betjenten tog røret fra mig og
snakkede med damen.. Jeg var så skide negativ at jeg tog min kaffe og gik
ned i gården for at puste ud mens betjenten snakkede med forsikringen....
((

Jeg syntes det er totalt skod at man skal behandles på den måde....

Niels Rene

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 09-05-01 12:22

"Niels Poulsen" <niels_poulsen@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Oki.. her kommer lige en lidt kedeligt historie (
>
> Jeg bliver vækket her til formmiddag af politiet... Davs er du Niels Rene
> Poulsen ?, Ja svarede jeg osv.

Har prøvet temmelig ubehageligt, det flyver gennem hovedet hvad fanden har
jeg nu lavet

> [...]
> ned i gården for at puste ud mens betjenten snakkede med forsikringen....

(((

> det er jo injurier det ka du knalde hende for specielt hvis betjenten har hørt det
>
> Jeg syntes det er totalt skod at man skal behandles på den måde....
>
>yes men tog de pladerne eller hva`?

Lasse

Fra : james

Dato : 09-05-01 12:35

Niels,

Helt enig. MEN: Hvad skete bagefter? Klippet de pladen eller fandt de frem til
en løsning? Dersom de siger at du ikke er forsikret, går jeg ud fra at de
heller ikke kan opkræve penge af dig. Men jeg forstår godt din irritation. Det
er én ting af de laver fejl. Når de derefter påstår at det er dig der har lavet
fejl, lyver og driver dokument-falsk.....DA skal de have igen. Alle kan fejle,
det andet er dårlig kundebehandling, dårlig moral og faktisk enormt dårlig for
TopDanmark, ikke? Hun burde få en kraftig irettesættelse af sin ledelse og du
burde få en undskyldning!

Send et brev til toppen og klage. Det er ikke sikkert at det hjælper. Jeg havde
en lignende tilfælde med en bank for 10 år siden. Kirsten havde skrevet en
check fra den forkerte konto (hun tog bare fat i den forkerte checkhæfte) og
bankmanden ringede og beskyldte mig for at skrive check uden dækning. Da jeg
forklarede at jeg ikke havde skrevet nogle check i et par uger, fik jeg samme
skideballe med beskyldninger om fusk, løgn osv. Jeg forlangte en undskyldning
fra ledelsen. Det nægtede de. Jeg havde på det tidspunkt en kassekredit som var
på ca 30.000. Jeg nægtede at betale indtil jeg modtog en undskyldning. Jamen,
du skylder banken de penge." -"Fint. I skylder mig en undskyldning. Kommer I
med det, får I pengene."

De nægtede stadig at undskylde og det hele endte i fogedretten. Jeg har
stadigvæk ikke betalt. Hvert år, kommer der en henvendelse fra banken om at vi
skal få sagen ud af verden ...og hvert år siger jeg at de skal bare komme med
et brev hvori de undskylder hændelsen og da kan de få deres penge, dog uden
renter. Hvert år dropper de diskussionen..............vi er lige stædige, men
det gælder principper for helvede!

Så prøv og se om ledelsen i TopDanmark er klogere end ledelsen i Den Danske
Bank.

(Lille baggrund: jeg havde haft konto i banker som udgør DDB siden 1974, før
snotklatten blev færdige med børnehaven. Det hjalp IKKE!)

-james

Fra : Thomas

Dato : 09-05-01 12:45

<snip en masse dårlig behandling>
> [...]
uden
> renter. Hvert år dropper de diskussionen..............vi er lige stædige,

Men.. fogedretten sagde vel at du bare havde at betale? Det skulle da
overraske mig ganske enormt hvis de lod dig slippe, fordi banken skyldte dig
en undskyldning..?
Endte du så ikke i rki og hele molotjavsen?

Du skal huske.. selv i fogedretten gælder det at den part der har en advokat
med, er den part dommeren lytter til.
Det var i hvert fald min oplevelse, selvom jeg selv synes jeg blev røvet.

Fra : james

Dato : 09-05-01 20:57

> Men.. fogedretten sagde vel at du bare havde at betale?

Ja....men de kan ikke få blod af en sten. Man er først rigtig fri når man ikke
ejer noget fandt jeg ud af. Havde vi ejet vores hus, havde jeg været tvunget.
Jeg var overrasket over at fogedretten ikke kan tage fra éns løn. Bare du ikke
ejer, er du urørlig.

-james

Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 09-05-01 13:09

Hej Niels

Jeg prøvede præcis det samme for et år siden - de var dog mere behjælpsomme
i mit tilfælde. Men jeg hissede mig også op og jeg blev nærmest buddies med
den cop der havde været efter min plade.
Irreterende at de ikke bare kan gøre deres formentligt simple arbejde.
Desuden havde de hellerikke på motorkontoret registreret mig så det var helt
galt, men eftersom betjenten kunne fornemme min vrede sagde han at han nok
skulle ringe rundt og ordne det.
Det pågrund af sådanne skrankepaver man skal/(bliver nød til) at gemme sine
papire.

Mvh Uffe

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-05-01 18:05

Uffe Ibh Iversen skrev i meddelelsen <9dbbtn$578$1@sunsite.dk>...
> [...]
>skulle ringe rundt og ordne det.
>Det pågrund af sådanne skrankepaver man skal/(bliver nød til) at gemme sine

Men det er da dejligt at der er nogle betjente som går op i deres arbejde og
er villige til at hjælpe folk.

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 09-05-01 23:41

On Wed, 9 May 2001 19:05:21 +0200, "Anders Houmark"
<alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> wrote:

>Men det er da dejligt at der er nogle betjente som går op i deres arbejde og
>er villige til at hjælpe folk.

Jeg synes også vi skal fremhæve betjentens indsats - han kunne med god
ret bare have taget pladen og være skredet. Men mon ikke også han selv
er forsikret og kender lidt til forsikringsselskabers arrogante
behandling af deres kunder? :)

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Uffe Ibh Iversen

Dato : 10-05-01 09:42

Hej
Heldigvis kunne han ikke bare tage pladen da mc'en stod 80 km væk.
Mvh Uffe

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-05-01 14:15

"Niels Poulsen" <niels_poulsen@mailme.dk>
> Oki.. her kommer lige en lidt kedeligt historie (

Jeg havde godt nok ikke politiet på besøg, men her er lige endnu en TopDk
til nye læsere ....

--------------

Da jeg sidste år (1998) købte min scooter tegnede jeg ansvar og kasko på den
i TopDanmark, da jeg havde mine andre forsikringer der (Kunde i ~10år) og
ikke umiddelbart kunne få et bedre tilbud andre steder. Jeg havde ingen
ancienitet så præmien var hele 14,5% af nyprisen, og med de "berømte" 20%
selvrisiko ved tyveri.

I det forløbne år (98/99) har jeg været noget uheldig. Jeg har både haft
brug for
TopHjælp (Hjulleje der stod af 300km hjemmefra), og for min indboforsikring
til at dække noget tøj der brændte sammen med en sidetaske (Det har jeg
skrevet mere om tidligere... eller se dagbogen på
http://go.to/ApriliaLeonardo) Og i begge tilfælde har TopDanmark været fuldt
professionelle.

Men i juli (1999) kom så opkrævningen for det næste års forsikring. De havde
ikke justeret min ancienitet så opkrævningen var ~700kr for høj (Ja bare et
års ancienitet gør noget af en forskel !).

Jeg ringede til TopDanmark, Ballerup. Jeg skulle bare betale girokortet, og
ville så for tilsendt en check på det jeg havde betalt for meget.

Så 10/8 betalte jeg girokortet på 5947,25kr (Sidste rettidige betalingsdato)

Den 13. august modtog jeg så et nyt brev fra TopDanmark (Dateret 12/8). Det
var en ny opkrævning. De havde nu fundet ud af at jeg skulle stige på
præmiestigen og således "kun" skulle af med 5259,34kr. Desuden var den
tidligere opkrævning annuleret, og der var sørme et ny girokort med.
(Hvordan de så ellers vil annulere en opkrævning flere dage efter sidste
rettidige betalingsdato)

Jeg ringede igen til TopDanmark. Hun kunne kun fortælle mig at jeg OGSÅ
SKULLE BETALE DET ANDET GIROKORT, ELLERS VILLE JEG BLIVE OPKRÆVET ET GEBYR
PÅ 69KR OVENI, OG DE KUNNE OPHÆVE MIN FORSIKRING. Hun var meget lidt lydhør
overfor min forklaring om at jeg havde betalt forsikringen et par dage før
(Endda betalt for meget), og at det andet girokort da vist måtte være en
fejl. Det tog hun som en personlig fornærmelse, og begyndte at tilte helt,
så jeg smed røret på.

Første gang tænkte jeg ikke over at få navnet på hende jeg talte med, og
anden gang var jeg for ophidset til at få det skrevet ned.

Nå men den 23/8 betalte jeg så det andet girokort, så jeg nu havde lånt
TopDanmark næsten 6000kr !!!!

Den 24/8 tog jeg en lang frokostpause og kørte ned til TopDanmarks "butik"
på Hvidovrevej. Hun kunne godt se at opkrævningerne så "underlige" ud og at
jeg vist havde betalt for meget (Jeg havde kviteringerne for opkrævningerne
med), men hun "kunne/ville" ikke skrive mig en check på de 5947,25kr jeg
havde tilgode. Jeg skulle bare gå hjem og vente på at der ville komme en
check.

Da jeg kom hjem den 25/8 lå der er brev fra TopDanmark. Endeligt tænkte jeg,
indtil jeg fik det åbnet. Det indeholdt et brev på en linie med teksten "For
meget betalt præmie 687,91 kr" og en check (Præcis det jeg havde betalt for
meget på det første girokort !!!!)

Nu var jeg gal - Jeg følte at de bevidst tog pis på mig ....... og jeg talte
hvis mindre pænt i telefonen......

Idag den 2/9 kom så checken på restbeløbet, efter at de har haft pengene til
låns i små 14 dage. Der var ikke så meget som en undskyldning for
"problemerne" men der stod blot den sædvanlige linie: "For meget betalt
præmie 5259,34 kr"

Hold kæft hvor blev jeg træt af TopDanmark....

Siden har jeg skiftet alle mine forsikringer til GF fordi:
- TopDk ville have ~8000kr for en ansvarsforsikring på en gammel bil (~3500
hos GF)
- Jeg er fyldt 30 og så kan GF tilbyde mig en mc-kasko for under 1/3 af
TopDk fordi den er under 175ccm.

Men det skal måske lige siges at jeg de få gange hvor jeg har haft skader
hos TopDk altid har fået en fair behandling (omend langtrukken) og
erstatning. Men det har nu også været småbeløb i forhold til hvad de har
fået ind i præmier på mig. (2 trædecykeluheld og den brændte bagage som
indboforsikringen har været rodet ind i siden 89')

/A

Fra : Henning Sørensen

Dato : 09-05-01 15:28

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:snbK6.2$244.89@news000.worldonline.dk...

> "Niels Poulsen" <niels_poulsen@mailme.dk>
>
> Jeg havde godt nok ikke politiet på besøg, men her er lige endnu en TopDk
> [...]
Måske lidt OT, men kan alligevel ikke lade være,
det er jo aldrig til skade at oplyse om sine oplevelser.

Jeg har tidligere - jeg tror i 1989 - været kunde
hos Top Danmark, men i forbindelse med huskøb,
skiftede jeg til Tryg.
Og har kun godt at sige om dem !
De 3 gange jeg har haft brug for dem

1) Totalskadet bil
2) Tag der fløj af baghuset
3) Kloak der ikke længere virkede pga rødder

Har der overhovedet ikke været nogen diskussion
om noget, andet en prisen på bilen, hvor jeg fik
en god pris, og kunne gå ud og købe en 2 år nyere
bil.
Både med taget og kloakken var beskeden :
"Du ringer bare efter tømreren/kloakmanden" !

Så jeg har (pt..) ikke noget imod at anbefale Tryg.
Desuden kan jeg også anbefale at man betaler sine
regninger over betalingsservice, jeg ved ikke om
det giver større sikkerhed mod fjolser...men så
har man da yderligere dokumentation.

/Henning
XS750 1977
som lige er blevet ringet op
JEG KAN HENTE MINE HJUL MED NYE DÆK !!
Så allerede i morgen kan jeg skrive mere end 25 km i år !!!!

Fra : Albert

Dato : 09-05-01 16:56

[snip]
> Så jeg har (pt..) ikke noget imod at anbefale Tryg.

Jeg har også været tilfreds med tryg tidligere, men er nu
skiftet væk.
Grund ?

6år skadefri og ansvar på XJ600 : godt 1.000kr helårs
6år skadefri og kasko på CBR1000 (9 mdr) .... 26.000 !!!!!!!!!!!!!!

Jeg fandt to andre der kunne klare det for 4.500.

Tryg indrømmer GERNE at de IKKE har lyst til at kaskoforsikre
store maskiner (>500ccm).

Så service er fin, men prisen er ikke altid...

mvh Albert

Fra : Anders Majland

Dato : 09-05-01 22:30

> Desuden kan jeg også anbefale at man betaler sine
> regninger over betalingsservice
> /Henning

Så havde de bare trukket pengene selv alligevel ... TopDK's bogholderi er
helt i skoven og om de sender folk girokort eller bare trækker det over pbs
kommer ud på et- Så har man istedet bøvlet med at afvise betalinger. Men tør
du lade værd med at betale hvad dit forsikringsselkab kræver når de truer
med øjeblikkelig opsigelse ? ...

/A

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 09-05-01 17:54

Jeps - og jeg har da også én:

Omkring den 15/10-1999 blev min SV'er stjålet af et forpulet sæt tyveknægte,
som politiet fandt kort efter. Maskinen stod ude hos mine svigerforældre i
en uge, da jeg var i London, og ikke ville have den til at stå på gaden uden
opsyn i en uge. De har en carport, er altid hjemme, og bor i et stille
villakvarter...Nå, for første gang i 25 år har de indbrud, og tyvene løber
med det meste af deres indbo, og ødelægger resten. De finder mit MC-tøj der
ligger i huset, mine nøgler til låsene, og fjernbetjeningen til startspærren
(den skulle svigermekanikken jo have, hvis de skulle flytte SV'eren uden den
skulle hyle op).
Et par dage senere stopper de en 19-årig narkoman i en stjålet bil, men en
del af tyvekosterne i bilen - heriblandt den ene af låsene til min MC.
Politiet finder resten hjemme hos ham - blot ikke flere spor af motorcykel
eller tilbehør; "Den har han aldrig set". Nå, trist nok - det var så 20000,-
i selvrisiko, og helt ned i bunden af stigen. Sådan er reglerne.

Det fede begynder allerede da jeg kontakter TopDk anden gang (efter ca. 14
dage, da de har modtaget min skadesanmeldelse) - manden i den anden ende
siger at jeg skal betale forsikring i en måned, for der er en måneds
opsigelse. Så siger jeg at der jo ikke er spor af motorcyklen, og man kan da
ikke forsikre noget der nok ikke engang eksisterer mere. Jeg får blot besked
på at vente en måned, så vil jeg får for meget betalt forsikring tilsendt.
Jeg er i forvejen pisse sur over at skulle forsikre en tyveknægt i en måned,
og da jeg ikke får nogen check i postkassen, bliver jeg urolig. Jeg ringer
til dem igen og får at vide at jeg da skal sende en skriftlig opsigelse -
man kan jo ikke bare opsige den over telefonen!! Dvs. at TopDK manden har
løjet totalt for mig, og jeg endte med at skule betale 2 mdrs ekstra
forsikring for en tyveknægt som polititet godt kendte, men som ikke kunne
dømmes for det, grundet manglende beviser. Derudover fik jeg at vide at de
20% i selvrisiko også gjaldt hvis makinen blev fundet igen - nu havde den jo
været stjålet!

Jeg skal aldrig bruge det skodfirma igen!!!

Mvh
Steen

Fra : Johnnie

Dato : 09-05-01 14:25

Det der holder ikke!

Sagde hun virkelig, at du selv havde lavet det? LooL
Fortæl lige hvad du har tænkt dig at gøre ved dette?

Johnnie

Niels Poulsen <niels_poulsen@mailme.dk> skrev i
meldingsnyheter:Iq9K6.1425$h4.317084@news101.telia.com...

Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-05-01 20:56

*LOL* Ja hun gjorte sku så... Da jeg spurgte hende om at gå deres blok
igennem med nr. på udstedte Forsikringsbevis for at finde mit nr. ( det som
jeg sad med) sagde hun... det pjat havde hun da ikke tid til.. Jeg ved ikke
hvad jeg vil gøre, men en ting er så sikkert... at hvis jeg bliver stoppet
her i weekenden og mister pladerne.. Tja.. så har jeg hendes navn, og tro
mig.. jeg stiller op på hendes forpulede kontor... sammen med en betjent
for at melde hende for bedrageri anklagelse.. eller hvad man nu skal vælge
at kalde det...

Top DK er og bliver blacklistet hos mig nu.. Og og jeg svine dem til over
for alle jeg høre der skal have forsikring i det selskab... soprry.. men jeg
kan sku ikke tage den med ro nu (

Niels

Fra : Niels Poulsen

Dato : 09-05-01 15:41

Heh... Sikke en respons.. )

Ja, jeg indrømmer at jeg kunne stope min mobilos ned i halsen på den
rapkæftede kæll.. inde ved top DK, betjenten snakkede med hende....Jeg havde
mine papir iorden.. Og kvittering fra Codan, som oxo tog røven på mig da jeg
skulle have en ny motormonteret efter et uheld.. jeg blev gal i skralden og
stoppede min betaling til codan indtil de ville hjælpe mig med erstatningen
af en ny motor... Det ville de ikke, no monetos til dem.. Jeg skyldte dem så
4001 kr. Dem betalte jeg i protest.. og TopDanmark siger at jeg stadigvæk
skylder Codan 4001 kr. Derfor de ikke ville tage mig som kunde.. Nå, men far
her sidder med kvittering og hr. betjent så den oxo.. Codan kunne lige ledes
her for en ½ times tid siden bekræfte at jeg ikke skyldte den en krone...
Hva sker der lige i lille Danmark,,,,,Jeg mistede ikke pladerne, de sidder
stadigvæk på "tøzen" men risikoen for at blive stoppet i denne weekend er
ret stor, og hr. betjent kunne ikke garantere mig at papirne ved politiet
kunne nå at gå i orden ( Surt hvis jeg bliver stoppet.... Men sikke en
ballade der bliver ved TopDK... Yes... hr. Boldtræ skal luftes for første
gang i 4 år... ) Og jeg mener det virkligt.. Pisser de på mig, skider
jeg på den..

Jeg er så træt af deres pis og papir, Måske skal man have forsikring på et
køretøj, men at man skal pisses på... no way...

Niels Rene
Igen.. sorry men jeg er sku på nedtur over de forsikringer... (

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-05-01 15:41

Niels Poulsen wrote:

-klip-
> Jeg havde sørme tegnet en forsikring i toptanmark, og ved I hvad... de
> havde sørme glemt at registrere mig i deres system, så ergo jeg havde
> altså ikke nogen forsikring på "tøzen" i en længere periode...

Fuuuuck! Det var da heldigt at panserne fandt ud af, inden du evt. fik brug
for forsikringen = Ellers kunne det da vist være blevet til en meeeget
langtrukken retssag og en masse andet djævelskab

Hold da kæft for nogle #¤£$@! Sådan et selskab kan man ikke tage seriøst!

> [...]
> ned i gården for at puste ud mens betjenten snakkede med forsikringen....

Jeg ville også have gået _ret_meget_ amok hvis jeg fik den melding.

> Jeg syntes det er totalt skod at man skal behandles på den måde....

Helt enig!

Hvordan er det nu, kan man ikke sagsøge TopDK når de har fået en til at
køre rundt uden gyldig forsikring? Eller i det mindste bare sørge for at de
får en ordentlig bøde?
Hmm, det kan man vel ikke engang :-/

--
mvh Jes Vestervang - lettere medrevet =
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jens Olesen

Dato : 09-05-01 12:20

Hej Niels.

Det har du da ret i det er da noget rod, hatr i fundet en løsning nu ???

Jeg oplevede da jeg ville tegne forsikring hos dem at de var meget flinke
jeg skulle blot tage min bil med over(kører som superduperelitebilist ingen
buler overhovedet) Jeg kunne få en ansvarsforsikring til min gamle gs for
kun6oo et eller andet og det lød meget fint indtil jeg spørger hvad min BMW
518 i årg 88 skal koste ??!!! Svaret og jeg tror ikke hun var flov over at
sige det var 10800 og 17000 i selvrisiko, jeg forklarede damen at jeg var
elitebilist og gave 3000 om året med kasko og uden bonustab og at hun da
måtte have set forkert i sin tabel eller noget, men nej det var en
højrisikobil jeg har og den koster 10800 om året og 17000 i selvrisiko at
forsikre som elitebilist hos topdanmark. Behøver jeg sige at hun ikke fik
solgt mig nogle forsikringer.
Jeg henvendte mig til en forsikringsmægler der hedder Jan Olesen og bor i
Odense han fandt noget fornuftigt(godt) hos provinziale nemlig 633 og så kan
jeg købe vinter kørsel (dec,jan,og feb) for kun 60 kr pr måned. Jan kan du
fange på 66 17 37 00.

mange hilsner

Jens

Fra : Per Pedersen

Dato : 11-05-01 12:54

Jens Olesen <jens.chr@olesen.mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dc1fp$81s$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Jeg henvendte mig til en forsikringsmægler der hedder Jan Olesen og bor i
> Odense han fandt noget fornuftigt(godt) hos provinziale
Klippe>>>

Husk lige at Provinzial har en forsikringsordning med DMC. Det er en
forsikringsgruppe med overskudsdeling og de sidste 5 år har den givet ca 15%
af præmien retur!!

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Brian

Dato : 10-05-01 06:07

Flink Betjent

--
**** W.A.F ****

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-05-01 16:16

"Brian" <brian.W@mail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Flink Betjent

> [...]

Ja, det syns jeg også!
(Men kan du ikke øve dig lidt på at skære lidt i citaterne, og svare efter
spørgsmålene?)

Rittig
(Som konsekvent ikke gider læse indlæg hvor jeg skal lede efter
sammenhængene - og alligevel gjorde en undtagelse i dette tilfælde)

Fra : Jens U

Dato : 11-05-01 10:46

Claus Rittig skrev ...
> [...]
>(Som konsekvent ikke gider læse indlæg hvor jeg skal lede efter
>sammenhængene - og alligevel gjorde en undtagelse i dette tilfælde)

Du glemte selv kniven )

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-05-01 11:15

"Jens U" <reveredk@studmc.dkX> skrev i en meddelelse

> Du glemte selv kniven )

Jep, det var bevidst, for at illustrere hvorfor man skal bruge den.
Men undskyld alligevel.

Rittig

Fra : Jens U

Dato : 12-05-01 13:25

Claus Rittig skrev...
>Men undskyld alligevel.

Jeg har tilgivet dig for dine synder

Hilsen Jens, Revere

Fra : Armand

Dato : 12-05-01 00:19

Dejligt eksempel, som måske bliver endnu bedre med dette indlæg

--
Armand.
Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

Fra : Jens U

Dato : 12-05-01 13:25

Armand skrev ...
>Dejligt eksempel, som måske bliver endnu bedre med dette indlæg

Det kunne vi nu godt have undværet.

Hilsen Jens, HONDA Revere

Fra : Armand

Dato : 13-05-01 01:23

> Armand skrev ...
> >
> Det kunne vi nu godt have undværet.

Jamen det var en enkel og regulær anskuelses-undervisning, som jeg ikke
kunne lade gå fra mig

--
Armand.
(der forinden selv var lige ved at fare i blækhuset over rittig, indtil

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-05-01 15:48

> Dejligt eksempel, som måske bliver endnu bedre med dette indlæg

UG med kryds og slange i pædagogik

--
Adam
SV650S