En fiks lille sag på 300 kilo!
Fra : PerX ...

Dato : 21-08-04 15:22

*Gulp* var der nogen som så vægtløftning fra OL?

Apropros tænde på OL piger? *g*

Nogen af de der hunkøn fra polen/rusland/etc så sgu farlige ud: 2 meter
høj, 1.5 meter bred (hele vejen ned!) - sikker på den tunge side af
120Kilo.

Nej nej, ikke slå med den der 130 kilo tunge metal stang! *g*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 22-08-04 08:01

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Nogen af de der hunkøn fra polen/rusland/etc så sgu farlige ud: 2 meter
> høj, 1.5 meter bred (hele vejen ned!) - sikker på den tunge side af
> 120Kilo.

De er ikke lige min type. Atletikpigerne fra samme område er en anden sag.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 27-08-04 22:38

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message news:<MPG.1b9178e3f89559fd98ac6d@nntp2.usenetserver.com>...
> [...]
> 120Kilo.
>
> Nej nej, ikke slå med den der 130 kilo tunge metal stang! *g*

Det er nok noget andet med Reza Zadeh som er god for en pondus på 163
kg og har løftet 263,5 kg.
http://www.berlingske.dk/forside/artikel:aid=475544:fid=100100376/

Mon ikke det er hvad kvinder betegner som en sexy man....