Hot 50 og udstødning
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-08-04 14:37

½øjs@

Jeg har en Hot 50, hvor ringen er fjernet. Nu vil jeg lige høre, om jeg får
mere optræk, hvis jeg skifter udstødning til et uden blindrør. Jeg gider
ikke bøvle med at fjerne blindrøret, det er jo også rart at have et lovligt
liggende, hvis uheldet er ude. Mere topfart er ligegyldigt, den kører ca. 65
på nålen

/Ole

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 22-08-04 18:37

den får bedre optræk! det gjorde min!
men du skal nok også sætte et par lettere ruller i, jeg har sat 6 grams i
min hot 50!

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-08-04 19:18

Ok, det vil jeg så prøve... den har kørt ca. 4200, så de originale er vel
ikke slidt endnu, eller?
Er det noget bøvl at skifte ruller på sådan en? Jeg roder ikke meget med
knallert selv, det er ved at være 23-25 år siden.

/Ole

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 23-08-04 17:49

den udstødning der som du har original ville jeg muligvis gerne købe hvis du
vil sælge`? mangler nemmerlig en til min egen 50 'er! den ståpr stille i
øjeblikket:)

hmm detmed ruller er ikke noget problem, af med motorblokken og så finder du
varioen! du skal skrue den store bolt af der hvor man også fjerner "
skiverne" i en scooter! så kan du hive en hel skål ud, og inde i den skål
ligger der 6 små runde ruller. ud med dem og i med de 6 g. så trækker den
godt! men husk nú hvorn du skiller det af, så er det lettest at samle igen
:D det er ikke svært dette indgreb så :) men spør endelig!

Fra : GK

Dato : 23-08-04 22:59

> [...]
> godt! men husk nú hvorn du skiller det af, så er det lettest at samle igen
> :D det er ikke svært dette indgreb så :) men spør endelig!

De nye ruller du smider i må godt få et tyndt lag fedt . smør et tyndt
lag på alle rullerne med fingerne så glider de nemmere og holder lidt bedere

> "/Ole (6000)" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanetHER.dk> wrote in message

> jeg
> gider

---

Fra : Micki

Dato : 24-08-04 17:13

Du skal ikke smøre olie eller fedt på rullerne så RULLER de jo ikke mere..
så GLIDER de... det eneste du får ud af det er at rullerne bliver kantede...
for guds skyld - SMØR DEM IKKE!!!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-08-04 17:20

Morten feat. Elvis skrev:

> [...]
> stille i øjeblikket:)
>
> hmm detmed ruller er ikke noget problem, af med motorblokken og så finder

Det var da en bøvlet vej derind

Jeg ville nøjes med at pille transmissionsdæksel af

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Micki

Dato : 24-08-04 17:37

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da en bøvlet vej derind
>
> Jeg ville nøjes med at pille transmissionsdæksel af

*LOL* manden har jo ret hehe, af med dækslet og igang :P

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 25-08-04 15:52

fejl fra min side... er ikk freak på området, men man lærer jo at samle og
skille af når policen har haft fingrene i den :D

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-08-04 18:04

Morten feat. Elvis skrev:

> fejl fra min side... er ikk freak på området, men man lærer jo at samle
> og skille af når policen har haft fingrene i den :D

Hvordan bærer I jer ad med at få bøder?

Jeg er blevet stoppet mange gange både med og uden passagerer. Det eneste
de vil er bare lige at se kørekortet og så ellers fortsat god dag.

Der er endda synlig tunpotte på...

Min er en 45'er.