Hvad mener i om det her - M5 vs 602hk MTM ~
Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-08-04 14:07

Hej,

på m5board.com fandt jeg dette videoklip, som jeg godt vil høre jeres
meninger om:
http://members.home.nl/nica23/P1010001.MOV

I filmen ser man en 420hk BMW M5 mod en 602hk MTM tunet RS4. Der køres race
i myldretrafikken omkring Moskva.

Personligt finder jeg det dybt uansvarligt! Jeg tror aldrig jeg har set
noget lignende på internettet. Det er komplet vanvittig kørsel og det er
ekstremt tæt på at ende galt flere gange. Her er der seriøst tale om kørsel
med hovedet under armen! OG der tænkes absolute ikke på den skade personerne
kan forvolde andre mennesker.

Info om MTM RS4'eren kan findes her:
http://autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=2525&A_SESS=fd28447f739fcd939d77f349a4fb4585
http://www.mtm-online.de/html/mtm/highlights/rs4_300/1.htm

Den oprindelige tråd findes her:
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=44989

Forfatteren af ovenstående indlæg kommer endvidere ofte med beratninger om
sine kills på boardet. Hans brugernavn er "m5 rus". Godt man ikke bor tæt
på ham!
http://www.m5board.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=7

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 14:18

> [...]
kørsel
> med hovedet under armen! OG der tænkes absolute ikke på den skade

Så har du ikke set den med ham der kører på MC ved motorvejen rundt om
Paris?
Det er ultimativt det mest sindsyge jeg nogensinde har set (manden er også
død). Vi taler her om at overhale MELLEM to biler med noget der ligner 300
Km/t osv osv

--
Tom

Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-08-04 14:21

> [...]
> Det er ultimativt det mest sindsyge jeg nogensinde har set (manden er
> også død). Vi taler her om at overhale MELLEM to biler med noget der

Jo den har jeg set. Har også set alle GhostRider og GIS, men mener dette
overgår de andre!

Fra : Allan Møller

Dato : 21-08-04 21:20

> Jo den har jeg set. Har også set alle GhostRider og GIS, men mener dette
> overgår de andre!

Har i nogle links til de film ?

Mvh. Allan

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-08-04 07:44

"Allan Møller" wrote:

> Har i nogle links til de film ?

Jeg har noget af det.. GIS = Getaway in stockholm, følg linket i
min signatur og kig i området video_clips. Den gale motorcyklist
hedder pascal.avi og ham finder du i området mc_stuff.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-08-04 12:19

Thomas Strandtoft telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg har noget af det.. GIS = Getaway in stockholm, følg linket i
> min signatur og kig i området video_clips. Den gale motorcyklist
> hedder pascal.avi og ham finder du i området mc_stuff.

Er det kun mig der ikke kan komme ind på de to link på
http://www.carftp.com/index.htm?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 12:38

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> Thomas Strandtoft telepaterede følgende til sin PC:
>
> Er det kun mig der ikke kan komme ind på de to link på
> http://www.carftp.com/index.htm?
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard

PT kan jeg heller ikke, har prøvet at sætte sikkernedsniveau ned og andet,
men lige lidt hjælper det.
Brugsanvisning for dummys efterlyses
--
Møller

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-08-04 12:53

On Sun, 22 Aug 2004 13:37:59 +0200, "Møller" <eam_host_g2n_dot_dk>
wrote:

[snip]
>Brugsanvisning for dummys efterlyses

Kan det se knappen med "Power"?
Tryk på den og giv dig til at strikke! ;-D

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 22-08-04 16:03

Morten Fruergaard wrote:

> Er det kun mig der ikke kan komme ind på de to link på
> http://www.carftp.com/index.htm?

Den "internationale" server har en spærring for danske ipnumre og
den "danske" holdt flyttedag igår, så der er muligvis noget der
lige skal "dikke-dikkes".. Jeg råber administratoren op og vender
tilbage når der er nyt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 16:08

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den "danske" holdt flyttedag igår, så der er muligvis noget der
> lige skal "dikke-dikkes".. Jeg råber administratoren op og vender

Kan du ikke give ham et trælår for alt den spildtid vi bruger på at komme
ind

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-08-04 06:43

Tom wrote:

> Kan du ikke give ham et trælår for alt den spildtid vi bruger på at komme
> ind

Det ville nok være den gale strategi overfor en gut der leverer
mig masser af gratis båndbredde..

Anyway, jeg glemte jo lige at vende tilbage, men siden igår aftes
har tingene spillet igen, så sug løs..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 21-08-04 21:15

On Sat, 21 Aug 2004 15:17:51 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> [...]
>død). Vi taler her om at overhale MELLEM to biler med noget der ligner 300

Han døde også af det, da han forsøgte at slå sin egen rekord.
--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Stef

Dato : 22-08-04 11:17

> Så har du ikke set den med ham der kører på MC ved motorvejen rundt om
> Paris?
> Det er ultimativt det mest sindsyge jeg nogensinde har set (manden er også
> død). Vi

skal lige siges det er ikke en mand men en kvinde :)

..salem

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-04 11:20

Stef skrev:

> skal lige siges det er ikke en mand men en kvinde :)

Det er en mand..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Stef

Dato : 22-08-04 11:22

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en mand..
>
> --

jeg har srt en kvinde på mc rundt om paris som også blev dræbt

så er der to

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-04 12:19

Stef skrev:

> jeg har srt en kvinde på mc rundt om paris som også blev dræbt
>
> så er der to

Det må der være.

For Pascal er nu en mand. Der snakkes i klippet også om hans kæreste der
er nervøs.

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Fra : TGD

Dato : 21-08-04 14:21

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> på m5board.com fandt jeg dette videoklip, som jeg godt vil høre jeres
> meninger om:
> http://members.home.nl/nica23/P1010001.MOV

Har du ikke set "føljetonen" Stockholm Chase (Noget med stockholm), hvor de
ligger og kører race i Stockholm og lokker politiet efter sig for så at give
dem baghjul, hjerndødt men god underholdning.

<KLIP>

Fra : Gert

Dato : 21-08-04 14:41

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
give
> dem baghjul, hjerndødt men god underholdning.

det behøver du da ik ta til udlandet for at opleve, jeg kan da huske at der
i Odsherred for nogle år siden var en gruppe
der "hyggede" sig med, ud og finde en hurtig bil og så ellers lege med
policen.
men om de stadig gør det, det ved jeg så ikke, da jeg ik bor eller har så
meget kontakt der mere.
men sygt var det!

det må Martin/Faarevejle da os kunne huske ?

Med Venlig Hilsen
Gert Møller
www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : No1

Dato : 21-08-04 14:40

> Har du ikke set "føljetonen" Stockholm Chase (Noget med stockholm), hvor de
> ligger og kører race i Stockholm og lokker politiet efter sig for så at give
> dem baghjul, hjerndødt men god underholdning.

I "Getaway in Stockholm" kører de om natten, hvor der ikke er så meget
trafik.

Fra : TGD

Dato : 21-08-04 16:34

"No1" <nospamplz@removeentireaddress.mars> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> I "Getaway in Stockholm" kører de om natten, hvor der ikke er så meget
> trafik.

Der er flere episoder har set et par stykker, en hvor de er ved at køre 2
civilklædte politimænd ned, samt nogen andre hvor det også er optaget fra
helikopter og der var det om dagen.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-08-04 08:03

On Sat, 21 Aug 2004 17:33:57 +0200, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Der er flere episoder har set et par stykker, en hvor de er ved at køre 2
>civilklædte politimænd ned

Hvilken episode er det i? Jeg synes faktisk GiS er nogle af de mindre
uansvarlige streetrace film.

Getaway in Stockholm 2 er den ubestridt bedste.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : TGD

Dato : 22-08-04 18:55

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hvilken episode er det i? Jeg synes faktisk GiS er nogle af de mindre
> uansvarlige streetrace film.

Det er en sort Porsche, betjente stiger ud af deres SAAB og gå op på siden
også for den ellers pedal, betjenten ser noget misfornøjet ud.

> Getaway in Stockholm 2 er den ubestridt bedste.

Har bare et par klip liggende, ved ikke hvilke der er hvilke.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-08-04 19:50

On Sun, 22 Aug 2004 19:55:20 +0200, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Det er en sort Porsche, betjente stiger ud af deres SAAB og gå op på siden
>også for den ellers pedal, betjenten ser noget misfornøjet ud.

Og det er 1'eren, som er den eneste jeg ikke har set.
--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Jonas R.

Dato : 22-08-04 20:29

Hans Pedersen wrote:
> On Sun, 22 Aug 2004 19:55:20 +0200, "TGD"
> <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:
SNIP
> Og det er 1'eren, som er den eneste jeg ikke har set.

Og han er ikke i nærheden af, at køre nogen ned...

Fra : Claus Fabritius

Dato : 21-08-04 14:26

> [...]
> Hej,
>
> på m5board.com fandt jeg dette videoklip, som jeg godt vil høre jeres

Det kan beskrives med et ord: Sygt.

Et under at der ikke er nogen der kommer til skade i filmen.
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-08-04 14:36

Hej!

100% hjernedødt.

Og så længe folk henter sådanne klip bliver "de" ved med at lave dem :,-(

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-08-04 15:10

> Og så længe folk henter sådanne klip bliver "de" ved med at lave dem
> :,-(

Hvis du læser nogle af hans andre indlæg på m5board.com vil du opdage at han
ikke "laver" sådan et klip for downloadernes skyld. Det var tilfældig han
havde kameraet med denne gang og så optog han det blot.

Fra : Mikael L

Dato : 21-08-04 14:46

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> på m5board.com fandt jeg dette videoklip, som jeg godt vil høre jeres
> meninger om:

Jeg skal indrømme at der ikke er noget forsvarligt i det, men jeg er
alligevel lidt imponeret.
Jeg sad undervejs og forsøgte at forud se hvor han ville smutte hen næste
gang, der var flere gang han tog nogle huller som jeg ikke havde set. Nu er
hans vindue godt nok også lidt større end mit

Men man må sige han er iskold. Der er ikke en eneste gang hvor han er på vej
ind et sted og fortryder.

Sammenlignet med get away in Stockholm og den med motorcyklen i Paris synes
jeg ikke den her er slem.

Mikael

Fra : Claus Fabritius

Dato : 21-08-04 14:55

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Sammenlignet med get away in Stockholm og den med motorcyklen i Paris
synes
> jeg ikke den her er slem.

Det her er da langt farligere end GIS. Her bliver der kørt i tæt trafik og
slalom ind og ud mellem bilerne. Hvor meget ser du af det i GIS? Jeg synes
at det fin kan sammenlignes med Pascal (Motorcyklen omkring Paris). Begge
dele er med andres liv som indsats.

Fra : Mikael L

Dato : 21-08-04 15:17

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> synes
>
> Det her er da langt farligere end GIS. Her bliver der kørt i tæt trafik og
> slalom ind og ud mellem bilerne. Hvor meget ser du af det i GIS?

Det ser du ikke meget af i GIS, men til gengæld er der i GIS et hav af
muligheder for at der kan´komme trfik på tværs, både biler cyklister og
fodgængere. I GIS bliver der også kørt over for rødt flere gange. Derfor
synes jeg ikke den her er slem, der kan ikke komme noget på tværs og
trafikken er langt mere forudsiglig på en 5 sporet motorvej, end ind igennem
en hovedstad ad en masse små veje.

Mikael

Fra : Thomas H.

Dato : 21-08-04 14:55

> [...]
kørsel
> med hovedet under armen! OG der tænkes absolute ikke på den skade

Hehehe ... jeg fik fed på, er jeg unormal?
Nej helt seriøst, så synes jeg ikke den er så slem som så meget andet, jeg
tror faktisk det er lettere end man tror, hvis man er så kold som han er, at
lave den slags på en motorvej. Ja, andre biler kan pludselig skifte vejbane,
men jeg tror alligevel det går ret langsomt, hvis man har planlagt en eller
to "flugtveje", jeg tror det er langt farligere når folk ligger og laver
det, hvor der kan komme fodgængere, og ting på tværs, her er der ikke noget
der står stille.

....men selvfølgelig er det ikke i orden at lave den slags!

--
Thomas H.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 15:13

> I filmen ser man en 420hk BMW M5 mod en 602hk MTM tunet RS4. Der køres
race
> i myldretrafikken omkring Moskva.

Ud over det sindsyge i kørslen så er jeg overrasket over at RS4 er SÅ meget
hurtigere end BMW.

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 21-08-04 15:20

> Ud over det sindsyge i kørslen så er jeg overrasket over at RS4 er SÅ
meget
> hurtigere end BMW.

Er du det? En bil der vejer 3-400 kg mindre og har 182 hk mere, burde vel
være ret meget hurtigere, der ud over, er der mange steder hvor han
sejtrækker i Bimmeren, frem for at finde det laveste gear, som man kan høre
Audien gør når han skyder af sted.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-08-04 16:18

> Er du det? En bil der vejer 3-400 kg mindre og har 182 hk mere, burde
> vel være ret meget hurtigere

Enig! Det kan da ikke overraske!

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-08-04 08:09

On Sat, 21 Aug 2004 16:12:35 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Ud over det sindsyge i kørslen så er jeg overrasket over at RS4 er SÅ meget
>hurtigere end BMW.

Jeg har haft fornøjelse af at "race" lidt i en S4 (uden R) og det er
ubetinget den vildeste bil jeg til dato har kørt.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Cosworth POWER

Dato : 22-08-04 09:02

> Jeg har haft fornøjelse af at "race" lidt i en S4 (uden R) og det er
> ubetinget den vildeste bil jeg til dato har kørt.

En S5 har kun 270hk? Den du ser i filmen har 602hk.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-08-04 15:57

Cosworth POWER wrote:
> [...]
> seriøst tale om kørsel med hovedet under armen! OG der tænkes
> absolute ikke på den skade personerne kan forvolde andre mennesker.

Jeg kan kun være helt enig, magen til hensynsløs kørsel skal man vist lede
længe efter.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-08-04 17:17

> Personligt finder jeg det dybt uansvarligt!

Jeg mener, at et rimeligt svar ville være at flå dem ud af bilerne for
dernæst at køre dem nogle hurtige på skrinet - indtil man vidste, man havde
deres udelte opmærksomhed.

Nå man var helt sikker på, at de nu var absolut koncentrerede om det, man
havde at fortælle dem, skulle de have lov til at kikke billeder af små børn,
der er blevet maltrakteret ved andres tilsvarende uforsvarlige kørsel.

Just my 25 cents.

(Men den er satme hurtig - den blå familiebil.)

/Jan W Nielsen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 21-08-04 17:32

"Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
børn,
> der er blevet maltrakteret ved andres tilsvarende uforsvarlige kørsel.

Du glemte desserten:

Nogen flere på hovedet!
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Mark Sandberg

Dato : 21-08-04 19:30

"Cosworth POWER" skrev i en meddelelse:

> på m5board.com fandt jeg dette videoklip, som jeg godt vil høre jeres
> meninger om:
> http://members.home.nl/nica23/P1010001.MOV

Imponerende at nogle mennesker kan finde på at være så hensynsløse over for
andres liv og helbred. Samtidig er det uforståeligt, at de endnu ikke selv
er slået ihjel med deres ufattelige og tåbelige kørsel.

Hvad koster sådan en Audi forresten, hvis ellers man kan finde en brugt, der
har været kørt nogenlunde pænt ?

/Mark

Fra : Cosworth POWER

Dato : 21-08-04 20:08

www.mobile.de ;)

Fra : Allan Møller

Dato : 21-08-04 21:49

> Hvad koster sådan en Audi forresten, hvis ellers man kan finde en brugt,
der
> har været kørt nogenlunde pænt ?

http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=111587&cid=29305

Den har sikkert kun kørt omkring de 40.000 km - 400.000 km må være en
slåfejl.
Dem som er tilsalg herovre nu ligger i det prisleje om omkring 40.000 km.
Så jeg ved ikke på danske plader 1,5 - 2 millioner.

Men fed bil - den rykker godt nok.

Mvh. Allan

Fra : Allan Møller

Dato : 21-08-04 21:51

> http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=111587&cid=29305

> Men fed bil - den rykker godt nok.

Men den her er ganske givet ikke tunet til omkring de 600 Hk.
Jeg ved ikke - har den standard 450 ?

Mvh. Allan

Fra : Allan Møller

Dato : 21-08-04 21:52

> http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=111587&cid=29305

> Dem som er tilsalg herovre nu ligger i det prisleje om omkring 40.000 km.
> Så jeg ved ikke på danske plader 1,5 - 2 millioner.

Aaarrrhhhh - jeg sidder og sover. Det er jo "kun" en RS4
jeg linker til en RS 6 - så er den sikkert billig

Allan