Lille go´historie
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-05-01 08:21

Kom kørende den anden dag og holdt for rødt i krydset Sædding Ringvej
/ Tarphagevej på vej hjem til Hjerting. Over på den anden side ved
busstoppestedet var der holdt en mc ind, og fyren smed hjelm og
handsker, og gik eet par ture rundt om den og kiggede - det var
tydeligt der var noget i vejen. Nå, mig over og: "Hva så"?.

Ja, siger han - (jeg håber han undskylder mig, men den skal
fortælles), jeg holdt for rødt og lige pludselig gik den ud! Spørger
ham "sådan bare lige?", og vi kigger lidt og jeg tænker så det
knager - har kørt mc nogle år, så nu havde jeg jo chancen for at
hjælpe! Spørger til benzinen, ja det er der masser af - han havde lige
tanket, benzinhanen er åben, hætterne sidder hvor de skal, og mc´en er
næsten ny. Så hvá fanden...................?

Får øje på (og kommer i tanker om) dødmandsknappen - den står på STOP!
Der siger jeg - den knap skal stå på RUN - og er allerede helt stolt
af mig selv. (det var den han var kommet til at pille ved da han stod
i lysreguleringen)
Han slår den over og prøver at starte - der sker ikke en skid!

Øv, så var det ikke så nemt alligevel, men selv om han påstår at den
godt kan starte i 1ste gear med koblingen trukket, får jeg ham
alligevel til at sætte den i frigear - og så starter den selvfølgelig
med det samme, hehe.

Nemt for mig, og det var da billige point jeg fik scoret hos ham, men
jeg kan da godt huske hvordan det er når hårrødderne rejser sig, når
man står i en regulering (forrest) og mcén lige pludselig dør!
Og også ret rart at mærke den kæmpelettelse hos fyren, da han tør tro
på at der ikke er noget alvorligt i vejen med hans ny mc!

Godt forår - Arne

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-05-01 09:16

Hehe,

første dag jeg havde min MC troede jeg også den gik i stykker

En XJ600 kan ikke sættes i gear når sidestøttebenet er nede fandt jeg jo så
ud af

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 09-05-01 09:19

Hej
God historie mon han fortæller det til nogen sådan lige med det samme.
Jeg har prøvet noget lignende, jeg skulle montere sissy bar på min vulkan
500 og det skal siges jeg ikke er nogen ørn til at skrue men af med sadlen
og på med sissybaren det gik med lidt hiv og sving midt i det hele kommer
min kone ud i garagen og vimser lidt rundt og kikker hvad jeg laver og går
så igen,jeg bliver færdig og skal så starte maskinen men den er død som en
sild og da jeg ikke er nogen ørn tænkte jeg du er nok kommet til at hive en
ledning af så jeg skilte hele skidtet ad igen,jeg ku ikke finde nogen
fejl,samle det hele igen hjalp ingenting ind og ringe til min kammesjuk han
kom med det samme .Jeg ved ikke hvorfor men han kikkede på dødemandsknappen
med det samme.Jeg behøver vel ikke og fortælle hvad han sagde.Jeg bedyrede
min uskyld med at jeg ikke havde rørt den knap.Da der var gået nogle dage
fortalte min kone at det var hende der var "kommet til " at trykke på den.
Det var forøvrigt en udsøgt middag hun senere lavede til kammesjukken og mig

lasse

Fra : Morten Juel

Dato : 09-05-01 10:43

hehe

Mvh
Morten

Fra : Jøgen Mangor Iversen

Dato : 10-05-01 00:10

> min uskyld med at jeg ikke havde rørt den knap.Da der var gået nogle dage
> fortalte min kone at det var hende der var "kommet til " at trykke på den.

Skilsmissegrund! (Både konen og ungerne har lært det)

Fra : Frasier

Dato : 09-05-01 19:37

"Arne Lorenzen" <aclo@mail.dkx> wrote in message
> Får øje på (og kommer i tanker om) dødmandsknappen - den står på STOP!
> Der siger jeg - den knap skal stå på RUN

ROFL

Frasier