Resident evil!
Fra : PerX ...

Dato : 21-08-04 01:18

Hey, der er en trailer oppe for Resident Evil 2: Apocalypse på appels
Japanske side (i Japan kalder de den åbenbart "Biohazard")

Det er ikke fordi det særligt meget ligner det spil jeg kender - men
derfor kan den jo være meget god.... men det var den ikke - god nat og
sov godt *g*

http://www.apple.com/jp/quicktime/trailers/sony/biohazard_large.html

Fra : spæf

Dato : 21-08-04 10:19

Her er et link til den amerikanske trailer, hvis nogen skulle være
interesserede.

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/resident_evil_apocalypse/high.html

Jeg var svært skuffet over 1'eren, den her ser faktisk ud til at være lidt
bedre, men lad os nu se.

spæf

"live long and prosper"