rom i uge 42
Fra : Arnfred Dinnsen

Dato : 20-08-04 22:02

Hej gruppe
Hvordan kommer man billigst til rom med 5 voksne fra tors. til søn. i uge 42
med fly (helst fra Billund)
mvh arnfred

Fra : Ole

Dato : 21-08-04 09:01

"Arnfred Dinnsen" <arnfred@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Hvordan kommer man billigst til rom med 5 voksne fra tors. til søn. i uge
> [...]

Det kunne måske være en god idé at forhøre sig hos et rejsebureau, hvis
priserne er. Et bud på onlinekøb af billet kunne være www.flybillet.dk Jeg
har tjekket Billund Lufthavns hjemmeside www.bll.dk og der er desværre ikke
direkte fly til Rom.

Fra : Jesper

Dato : 21-08-04 09:58

> [...]
> Hej gruppe
> Hvordan kommer man billigst til rom med 5 voksne fra tors. til søn. i uge

Sterling har 50 % rabat hvis du bestiller inden 31 aug.
Havde faktisk selv tænkt mig at tage til Rom i den uge, men gør det vist fra
d. 6 - 13 okt. istedet. Pris 2086 tur/retur for 2 pers.
/Jesper

Fra : Arnfred Dinnsen

Dato : 21-08-04 14:46

> d. 6 - 13 okt. istedet. Pris 2086 tur/retur for 2 pers.
> /Jesper

Der er desværre ikke flere pladser, så jeg overvejer hamborg - er der nogen
der har erfaring med onlinebooking derfra - og så skal vi også lige have en
lejlighed el.lign i Rom.
arnfred