bmw 1992
Fra : p.k

Dato : 20-08-04 21:52

Jeg søger billeder/link om en bmw gs650 2 cyl. fra 1992.Modellen er en
offroder model med omkring 25 hk.

Mvh. Peter

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 20-08-04 23:15

> Jeg søger billeder/link om en bmw gs650 2 cyl. fra 1992.Modellen er en
> offroder model med omkring 25 hk.

Mon ikke det er denne du tænker på BMW R65GS?

http://www.armyvehicles.dk/bmwr65.htm

Som gennem de sidste 2 år er blevet udfaset fra det danske forsvar til
fordel for den éncylindrede BMW F650GS. Jeg savner stadig den F650GS'er som
jeg kørte på for et år siden ved mili, selvom den ikke helt følger med min
nuværende mc.

/Joachim
FZR600R '94

Fra : LCH

Dato : 21-08-04 19:10

"Joachim Schmidt" <joachim.schmidt@SLETmail.dk> wrote in message

> [...]
som
> jeg kørte på for et år siden ved mili, selvom den ikke helt følger med min

Ja, det var sku tider, fik pappet hos milli - savner stadig at få tæsk og
ryge rundt når man forcerer grøfter, terræn m.m.
Smadrede tre stk. på 7 md.
/LCH